Tack Milla!Inte samma...men har fått väldigt mycket "kritik" och onda ögon då dottern med nog diagnos själv skadat rejält. Då är man världens sämsta förälder av samhället. Gjort mig väldigt ledsen. Sagt till henne att hon ska bära alla sina ärr med stolthet, som visar hennes styrka att ha tagit sig igenom. Själv har jag ju inget synligt men hon har ju det värsta förstås också. Men jag brukar säga att jag har levt två liv, ett före och ett efter.
I vilket fall, vilket inte alls har med sitt inlägg att göra, sorry för det, men ville bara tipsa om att npf diagnoser kan ge utbetalning på en barnförsäkring. Håller precis på med det själv, nu är hon vuxen men det kan ju ge en slant för tex insats till en bostadsrätt, så vi kämpar på. Har du inte kollat så gör det om ni har en barnförsäkring.
Kram Milla
Samarbetet med myndigheter och försäkringsbolag har hittills gått bra. Till och med överförmyndarnämnden har varit lätt att ha att göra med.
Men som man som förälder vet är att det är olika grader av motvind mest hela tiden.