Kula! Ska dom inte hålla längre än 9-10 år? Jag tycker det är dåligt.
Nu e f-n utsikten snäppet suddigare än insikten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det ser ut som om du har en skruv lös?Kula! Ska dom inte hålla längre än 9-10 år? Jag tycker det är dåligt.
![]()
)
Drog till o med fram räddningsbelysningen men den skruven får anses som avräknad.
![]()
Du får göra som jag, snabblim och bakpulver fixerat i öppet läge. Nödglasögon permanent utplacerade på strategiska platser. Många blir det till slut. Annars har ICA's dyraste läsflasögon hyffsat bra kvalitta.Kula! Ska dom inte hålla längre än 9-10 år? Jag tycker det är dåligt.
Nu var det 15 år sedan jag var med i tre dagar innan jag packade ihop. Sökte och fann:Facebook alltså.
Tyvärr funkar inte deras skit, blockade personer, sidor mm kommer fortfarande upp i flödet trots att kontot står i paranoidmode, enda som funkade var stenhård block i brandväggen.Nu var det 15 år sedan jag var med i tre dagar innan jag packade ihop. Sökte och fann:
"Go to Account Settings » Under Privacy. Set "Who can send me friend requests" to Friends of Friends so the "Add Friend" button won't appear on people who don't have any friends from your own friends list."

Facebook alltså.
Hur kan ett av världens största företag vara så jävla lata?
Inte nog.....
Nej inte ett dugg, tvingas ha junket för vissa grupper.Funderar du fortfarande på varför jag sade upp bekantskapen med facebook för 15 år sedan?![]()
Facebook alltså.
Hur kan ett av världens största företag vara så jävla lata?
Inte nog med att de skiter i att fixa pinsamma buggar på sidan, de väljer aktivt att ge sitt stöd till spambots.
I stort sett varje dag får jag vänförfrågningar från spambotar. Profilen är alltid nyreggad och med bild på lättklädd tjej. I det enda inlägget på profilen finns en "sexlänk". Att det är en falsk profil är uppenbart.
Jag gör då min medborgerliga plikt och anmäler profilen via Facebooks rapporteringsverktyg. Min tanke är ju att ju snabbare sån här skit försvinner desto bättre, till slut tröttnar väl spammarna.
Facebook däremot tycker annorlunda. Efter några timmar brukar jag få en vänlig notis om att de kontrollerat profilen och funnit att den inte på något sätt bryter mot sidans regler...
Jag gillar tanken med Facebook, att ha alla kontakter samlade på ett ställe.Spamkontona skapas av program och farmer i indien/kina som svarar på mess och klickar sig igenom CAPTCHAs, så de tröttnar inte.
Vad gäller farceberk, alla borde bara sluta logga in på den skiten, och blocker alla utgående och inkommande anslutningar i routern till deras system. Må de dö pestdöden.

Skulle behövt starthjälp idag. Besiktning bokat, körförbud på lördag. Säkerhetskontroll genomförd och hojen tankad. Batteri dött. Ridå ner...Köpte biltemas dyraste Starthjälp den 27/2 för nästan 1500 kronor.
Använt den kanske 10 ggr och nu pyste det till i den och så kom det rök ur elektroniken.
Fick ett SMS dagen efter jag lämnat in den att reparationen var klar.
Biltema har kommit fram till att den fungerar och jag ska ha tillbaka samma.
Inte fan vill väl jag ha något som pyser och kommer rök ur menade jag, ni får ge mig en annan.
Ni känner ju för fan när ni luktar på den att det luktar bränt.
-"Är du inte nöjd hur vi hanterat reklamationen får du kontakta ARN"![]()

Jag har ett fritidsbatteri i en vagn i garaget. Normalt sett åker det på festivaler som smidigt sätt att ladda mobiler och annan elektronik i tältet, men det är inte helt ovanligt att det används för att starta fordon med döda batterier.Skulle behövt starthjälp idag. Besiktning bokat, körförbud på lördag. Säkerhetskontroll genomförd och hojen tankad. Batteri dött. Ridå ner...
Nåväl. Det hjälper inte att bli arg tänkte jag efter en stund. Bara att boka ny tid.
Märkligt, annars har jag aldrig upplevt att Biltema varit särskilt ovilliga att byta ut trasiga varor.Köpte biltemas dyraste Starthjälp den 27/2 för nästan 1500 kronor.
Använt den kanske 10 ggr och nu pyste det till i den och så kom det rök ur elektroniken.
Fick ett SMS dagen efter jag lämnat in den att reparationen var klar.
Biltema har kommit fram till att den fungerar och jag ska ha tillbaka samma.
Inte fan vill väl jag ha något som pyser och kommer rök ur menade jag, ni får ge mig en annan.
Ni känner ju för fan när ni luktar på den att det luktar bränt.
-"Är du inte nöjd hur vi hanterat reklamationen får du kontakta ARN"![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |