Gissa.![]()
Klart de skrammlar lite men 625an jag hade innan var inte i närheten av vad jag hör nu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gissa.![]()
Klart de skrammlar lite men 625an jag hade innan var inte i närheten av vad jag hör nu![]()
Plocka isär. Körde den bara 5-7h. Å då 2 oljebyten å oljefilter. Så jag har aldrig hört hur en ny Husa låter.
Tycker min hojj låter lite "stenkross" aktigt i motorn.
04a som gått ca 40h, äre standard på husa lr?
Hände för en polare till mig som hade en 04a förra sommarn och det hamnade på liknande slutnota.ta bort transmissions kåpan och kolla om primär drevet sitter åt.
Det är inte ovanligt att primär muttern kan ha lossat med följd av att snart händer det grejjer. Det hände för mig. pris.. 15000kr
Gör dig en tjänst och ta den tiden och lossa kåpan och titta.
innan det slog stopp för mig så lät den också som en stenkross.
men nu.. 15.000kr fattigare spinner den som en nyfödd katt =)
Ett ovanligt fel på en ny 06a men på 04orna så är det mera en regel än ett undantag.
Hände för en polare till mig som hade en 04a förra sommarn och det hamnade på liknande slutnota.
Haha det tyckte jag var kul! Riktigt coolt oxå, hjärnan kopplar lixom inte. Som att skriva Expressen i aftonbladettext....typNu har jag dekaltrimmat min KTM-Undercover-Husabergare!![]()
![]()
Haha, KTM 650 SMR.Nu har jag dekaltrimmat min KTM-Undercover-Husabergare!![]()
![]()
Nu har jag dekaltrimmat min KTM-Undercover-Husabergare!![]()
![]()
ta bort transmissions kåpan och kolla om primär drevet sitter åt.
Nu har jag dekaltrimmat min KTM-Undercover-Husabergare!![]()
![]()
Självklart fixar du kicken också när du ändå håller på och river.Ställ motorn i kompläge och plocka bort kopplingskorgen för att komma åt.Se till att märkningarna på vevaxeldreven står rätt när du skruvar tillbaka korgen så att du inte sumpar kaminställningen.Hej, har nu skruvat isär o ihop den.
Och det var som du sa den satt Helt löst och det var en smärre under inget hände.
Därimot har jag 1 nytt problem nu, kicken är Stum.
Den tappa "spänningen" som den inte fick göra.
Frågan är nu, jag använder aldrig kicken så är den ur funktion gör de mig inge.
Därimot kan något gå isönder om jag startar den nu? vågade inte starta innan jag frågat er här![]()
Självklart fixar du kicken också när du ändå håller på och river.Ställ motorn i kompläge och plocka bort kopplingskorgen för att komma åt.Se till att märkningarna på vevaxeldreven står rätt när du skruvar tillbaka korgen så att du inte sumpar kaminställningen.
Har du inte åkt motard på 10 månader borde du väl kunna hålla dig en eller ett par timmar till och fixa felet
Har haft uppehåll i motardandet i 10 mån, så är rätt sögen på o köra NU!!![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |