Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kom med som orginal då ja köpte min ny. Annars hittar du den i Spare parts chassis manualen sida 20.
delnummer (14) 800080152000
resten finns på sida 33 som del 42,76,78,79,80
så där, jag slängde på en alu tank på min bike, ska lägga en bild här när den blivit plåtad men det blev grymt bra ihop med dekalerna jag har,
ångrar mej inte ett dugg trotts att den kostar några tusenlappar
här kommer en bild på hojen med alu tanken på, tycker det blev fint
Fet, det enda som är anmärkningsvärt är väl isåfall att det sticker lite i ögonen med det blåa bromsoket.. annars![]()
Hej alla! Någon som har en bromsskiva till en husaberg som ligger? Skulle ni kunna kolla längden mellan hålen + diametern på hålen? Skulle hjälpa mig jätte mycketVille inte göra en ny tråd så det får bli denna... Sjukt snygga husaberg är måste jag säga! Keep up the good work!
![]()
Jag ringde dom och dom var mycket hjälpfulla3019274mmm jag vet att det är så men hittade inget svart 6-kolvs ok
Ring marin o fritid i laxå så kan dom kolla det, dom brukar vara hjälpsamma
![]()
![]()
![]()
Inte dom bästa bilderna, dom kommer senare![]()
Jag ringde dom och dom var mycket hjälpfullaDet var ca 142 mellan de två motsatta hålen.
En fråga, skall besiktiga på fredag, och har likadan bak på min 02:a som du på din 06. Men hur är det med regplåstbelysning? Det finns ingen på min och ser inte ut som du har det heller![]()
Jag fick en flygande på min i höstas och då fick jag bla annmärkning på skylltbelysningen. Så när jag besiktigade så satte jag dit jätteläppen med orginalbelsysning.
Om du gör en egen belysning så ska det också funka, behöver inte vara orginal.
Orginal så är det ljusplast på undersidan av glaset till bakljuset som ska vara tillräkligt för skylltbelysning, så lyckas du få dit ett orginal glas så ska nog även det gå bra
Någon som har en uppsättning med svartplast som passar till min Husa 06 så är jag intresserad av att köpa
Ska bli vinterpimp på högnivå![]()
Så det som sitter på din hoj på bilderna är inga orginalgrejjer?
svart plast skulle nog bli skitsnyggt eftersom du redan har svart tank och sadel![]()
Vad är orginal drevningen på 650 FS??
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025