Hur tänker du?

Brillor

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2008
Hoj
07 Kawasaki z750
Igår blev jag förtvivlad. Tog just MC-kortet (ca 1 månad sedan) och sticker ut för lite trevlig bombning på kvällskvisten. Bulten var tom på trafik förutom några enstaka bilar. Min vän var med för att hjälpa mig med kurvtagningen... Jag är väldigt stolt efter nya rekordet på 110 km på svängande väg!:skrämd
Jag känner helt enkelt att inget kan stoppa mig nu....vilket får mig att tänka på den där låten som går så..."inget stoppar oss nu...." men så händer det ofattbara! Det kommer en jävel som skjutsar någon! dvs. dubbel vikt. Och kör om mig som om jag vore någon slags blyklump som inte skall sitta på motorcykel....typ så som min kompis beskrev mig, fast med kärlek. :krama
Men då undrar jag: Måste man nu köpa en helt ny penisförlängare!? Jag var så nöjd med längden innan, men nu är den kanske bara någoon centimeter! Hur tror du som körde om mig att jag mår innombords? Skulle du vilja att detta hände din familjemedlem? Din lillebror? För nu är det försent. Nu är jag arg. När jag har lärt mig svänga kommer jag också köra om! Med trippel-skjuts! Och släpvagn! Jag antar att detta hänt alla, och att det är därför motorcykelåkarna alltid måste dra på bakhjulet för att läka sina sår från den där hämska förnedrande första omkörningen? :brinnerup
Lite plåster på såren var att det var en sporthoj....och inte en Goldwing eller annat... Men tänk på det. Det gör ont. Väldigt ont. Inte bara i ryggen av att ligga klistrad mot tanken i 70 för att komma ikapp, utan även i själen. :gråta

:tummenupp

Så sött.

Hur hade du känt dig om jag kört om dig med en grusmaskin? Börjat grina, pissat på hojen och eldat upp körkortet?

:rolleyes:

110 är 'la normalt svampletartempo på bulten, till och med tant Agda i sin gamla Fiat500 marschar väl i den farten samtidigt som hon rattar in P1 på radioapparturen. :hihi

Gasen styr farten, prova den. :fakta

Jolåsåatte - det är väl ändå rätt sunt att du tar det lite vackert, all heder. :) Jag minns tydligt min första resa på bulten, eller krokväg öht - jisses... :hihi
Den enda klena trösten är att de flesta blir totalt miljöskadade alldeles för fort...

/J

Du kan vara lugn...

Självklart så var det ingen vanlig förare som körde om dig på Bulten igår...

Hittade denna på SVT:s hemsida. De håller på med en nyinspelning av Dolda Kameran. Och det var din kompis på den gröna ZX 9an som var mullvaden...

Han på gixxern är GhostRider(hojjen, 320hk Marklund Turbo & kittad med Öhlins och Slicks från Dunlop) ,hans passagerare är inget annat än en docka som väger 2 kilo!... klädd i jeans och tröja för att det skulle verka extra casual när de gled förbi...

Så måtten på din penis är intakt, tack och lov!:krama:D

Bifogat

• Dålda kameran.jpg
    Dålda kameran.jpg
    149.3 KB · Visningar: 366
Självklart sitter det bara i hojen, köp därför en BMW från 90-talet så kan du också göra så här:

attachment.php

Eller så kanske det är dax att boka en kurs och lära dig köra på riktigt? :tummenupp

Ta det lungt nu och så skall du se att du också lär dig! Stressar du så kommer du aldrig dit! Då dör du!!:tummenupp

Alla barn i början. Man är ju inte Rossi bara för att man fått lappen. Övningskörde med en nybörjare förra sommaren. Första gångerna hade han uppenbara problem att hänga med dottern som åkte 125:a. :D Ta det lugnt och lär dig köra i egen takt. Många som kört åt skogen när dom försökt hänga med snabbare förare.

Hur tror du någon som kört, övat och tagit kurser i flera år skulle känna sig om nån med helt nytagen lapp körde om? :D

Finns alltid ngn som är värre, eller snabbare. Skulle inte bry mig.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back