Hur tänker du?

Håller på och tar lappen, körde på bulten här om helgen, i en högerkurva hör jag ett vrål från helvetet och om mig stormar tre hojar i ett satans tempo :D
För mig iaf, jag var nog den enda den dagen som låg skapligt nära hastighetsbegränsningen :P

Nu är jag kanske lite kontroverisell, men jag tycker att det känns bättre med en bra passagerare.. :)

Ut och bomba satan, överskjut 2-3 kurvor så du får adrenalin och våga lägga dig ned.
Det är ofta fart som är problemet, så öka takten och lägg ned mer, sen kommer spårvalet automatiSKT. :3freak

När jag har lärt mig svänga kommer jag också köra om! Med trippel-skjuts! Och släpvagn!

Det är rätta takter :banana
Blås förbi sporthojjarna med en guldwinge me släp o tre passagerare. :yoparty
(PS det borde gå fint fint då den är iprincip olastad :P )

Självklart så var det ingen vanlig förare som körde om dig på Bulten igår...

Hittade denna på SVT:s hemsida. De håller på med en nyinspelning av Dolda Kameran. Och det var din kompis på den gröna ZX 9an som var mullvaden...

Han på gixxern är GhostRider(hojjen, 320hk Marklund Turbo & kittad med Öhlins och Slicks från Dunlop) ,hans passagerare är inget annat än en docka som väger 2 kilo!... klädd i jeans och tröja för att det skulle verka extra casual när de gled förbi...

Så måtten på din penis är intakt, tack och lov!:krama:D

WHAT!?!?!?!?!?!? :yoparty

Självklart så var det ingen vanlig förare som körde om dig på Bulten igår...

Hittade denna på SVT:s hemsida. De håller på med en nyinspelning av Dolda Kameran. Och det var din kompis på den gröna ZX 9an som var mullvaden...

Han på gixxern är GhostRider(hojjen, 320hk Marklund Turbo & kittad med Öhlins och Slicks från Dunlop) ,hans passagerare är inget annat än en docka som väger 2 kilo!... klädd i jeans och tröja för att det skulle verka extra casual när de gled förbi...

Så måtten på din penis är intakt, tack och lov!:krama:D

Har du länken till SVT?

Har du länken till SVT?

Borttaget nu... måste ha varit misstag att de la upp bilder. Inspelningen är ju hemlig. Den låg på en blogg. :va

Men visst är det den där omkörningen du ville glömma....:gnissla

Du lär ju bli kontaktad innan de ska sändas. Vara med i studion med din polare och allt. Lär ju sändas i höst...

MVH

Last edited:
Borttaget nu... måste ha varit misstag att de la upp bilder. Inspelningen är ju hemlig. Den låg på en blogg. :va

Men visst är det den där omkörningen du ville glömma....:gnissla

Du lär ju bli kontaktad innan de ska sändas. Vara med i studion med din polare och allt. Lär ju sändas i höst...

MVH

Underbart! Äntligen en paneldebatt där den som blir omkörd får göra sig hörd! :D

Jag blir omkörd hela tiden uten att det stör mig så mycket. MEN igår fick jag nog. Blev omkörd av en sketen Sunny gti som höll c.a 10 cm avstånd i sidled. Till råga på allt stod det zatzy.se i sidorutan bak. DÅ fick TDMen visa vad den gick för.:banana

Inte för att regna på paraden, men att bry sig om att man blir omkörd på bulten är mindre bra! inser att inlägget är skrivet med en rätt redig nypa ironi och jag känner väl igen mig i känslan man får när man tycker att man håller ett bra tempo och blir förbiblåst av nån i dubbla hastigheten. Det jag vill ha sagt är dock, vill du slippa dyra räkningar för nya kåpor och att må :crash så strunta i om andra kör snabbare, kör ALLTID i din takt. Jag lovar dig, försöker du hänga på nån bara för att egot inte klarar att han/hon kör snabbare är du snart av vägen. Moralkaka som fan, men fortfarande en viktig lektion!

Inte för att regna på paraden, men att bry sig om att man blir omkörd på bulten är mindre bra! inser att inlägget är skrivet med en rätt redig nypa ironi och jag känner väl igen mig i känslan man får när man tycker att man håller ett bra tempo och blir förbiblåst av nån i dubbla hastigheten. Det jag vill ha sagt är dock, vill du slippa dyra räkningar för nya kåpor och att må :crash så strunta i om andra kör snabbare, kör ALLTID i din takt. Jag lovar dig, försöker du hänga på nån bara för att egot inte klarar att han/hon kör snabbare är du snart av vägen. Moralkaka som fan, men fortfarande en viktig lektion!

....En nypa ironi? Testa en grävskopa... klart man inte kastar sig efter bara för att... inte när snubben redan är 50 m bort när man fattat vad som händ :gnissla

Word!

Håller på och tar lappen, körde på bulten här om helgen, i en högerkurva hör jag ett vrål från helvetet och om mig stormar tre hojar i ett satans tempo :D
För mig iaf, jag var nog den enda den dagen som låg skapligt nära hastighetsbegränsningen :P
släng ut armen nästa gång....

....En nypa ironi? Testa en grävskopa... klart man inte kastar sig efter bara för att... inte när snubben redan är 50 m bort när man fattat vad som händ :gnissla

Jag fattar det oxå, vill dock kommentera på det uppenbara eftersom ingen annan gjort det. Inte egentligen specifikt riktat åt ditt håll, mera som en generell förhållningsregel. Det är ju trots allt nåt jag skulle gissa alla känner igen sig i.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back