totoro
Är fulladdad ibland
Jo jag svängde in där med bilen för länge sen.Jag antar att du vet att en lagom krokig väg finns strax efter där den randiga bilen är? Man svänger höger där och njuter bort till Lagga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag svängde in där med bilen för länge sen.Jag antar att du vet att en lagom krokig väg finns strax efter där den randiga bilen är? Man svänger höger där och njuter bort till Lagga.

Jag stannade vid det där museet i våras när jag varit på jobb över dagen på Mondi Dynäs pappersbruk , det var stängt så jag kunde bara titta in lite genom fönstrenBlev 35,5 mil på GSX750ES idag från Timrå till Umeå, lite E4 vid Härnösand, Örnsköldsvik och Husum. Handledarutbildning för B-kort i Kramfors, imorgon skytteträning i Umeå. Besökte bilmuseet i Lunde där jag har haft ett minne att jag velat stanna redan som barn, vet inte om minnet sviker men är det möjligt att detta museum redan fanns på 80-talets mitt?
View attachment 519196View attachment 519197

Ser lite trött ut bolaget...79km ToR för köpa sprattelvatten på bolaget…
På en dag ?375 mil
…med bil dock.
Skönt och packa upp och vila från den lilla resan![]()
Snittar lite drygt 156km/h ink tankstopp, så hyfsat bra jobbat ändå.På en dag ?
Ja det är bra jobbat, men bara hyfsatSnittar lite drygt 156km/h in tankstopp, så hyfsat bra jobbat ändå.

Nja, hade bara förmiddagen på mig, skulle fika hemma på eftermiddagenPå en dag ?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |