Hur många mil blev det 2003?

• Thread starter Thread starter tks
  • Start date Start date

Hur många motorcykelmil blev det 2003?

• Antal röstningar
    0

tks

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TDM850'92 Suzuki SV650N'99
Nu när 2003 är över vore det roligt att veta hur långt alla körde. Liknande trådar dök upp i slutet av 2002, men jag har inte sett någon för senaste året (sökte även efter en sådan, utan att hitta).

Själv körde jag totalt 2821 mil, vilket gör att jag sammanlagt kört 10055 mil sedan 1999 då jag började köra mc.

jag körde hela 90 mil i sommras, 85 mil utan körkort och sen ca 5 mil med körkort sen var säsongen slut för min del...

:hej

Ungefär 450 mil. Alldeles för lite egentligen, men annat kom i vägen, och nu har jag ingen hoj alls.

Mavve skrev:
100% på 500-750mil :rolleyes:

men va f-n jag trycket också på 500-750mil knappen och det är bara en som gjort det.
Du vågade alltså inte säga att du kör 150mil men snackar som om du kör lite mer :7peta

Hade enorma uppehåll i mitt körande 2003 :( Blev endast 400 mil. Första loopade jag skiten, så det blev halt i 1 månad, sen efter det fick jag en skabbig dom av en domare som gjorde att jag inte körde hoj på 3 månader, sen efter det körde jag 2 månader på och av... Jag har inte kört sen i Juli förra året. :( :( :gråta

2002, var bättre, då blev det 4500 mil.

Hann med cirka 1400 mil innan min krash i juli. Sedan dess har jag suttit på hojen två gånger och rullat cirka 3 meter.

Fick tillbaks KK i våras och sen blev det 1500 mil på Gixxern, 15 bandagar med Missilen samt ett par träningspass med Minimoton... elmoppen fick gå 20 laddningar åsså :tungan

körde ca 800 på enduron, inte så jätte långt, men då va jag aldrig mer än 2 mil ifrån hemmet nån gång heller!

ett gäng timmar under tävlingarna blev det.
personligt rekord är 3200mil på en sommar, med en GSXR1100 -91 sommaren (och halva vintern) -96.
3000 av dom helt olagliga men inte ett snut stop, dom e duktiga dom...

Knappa tvåtusen mil blev det, fattar inte hur det gick till bara för jag körde ingen speciell stans...

Dryga 600mil skulle jag tro. Endast 100 med Xren för den stod på verkstad så mycket. Mellan augusti-september blev det en 500mil med gsxren.

Mindre än 250 eftersom jag satt på övningshoj och efter det:

Nada mil :(

Sammanlagt ifrån 15:e mars till 14:e oktober blev det cirkus 500 mil
Efter vurpan blev det ju inte mycket körning tyvärr.
Men nu är det en ny säsong med nya friska tag! Hepphepp!

Klämde nog ur mig ca 750 mil,
550 mil på gamla Falcon (numera såld)
200 mil på en Honda Tiger 2000 samt 50 mil på 110 cc Suzuki skoter...

Och sist men inte minst ca 1 km på gixxern, utan kåpor, löst hängande sladdar osv...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park