Hur fungerar tjejer?

Willmar skrev:
kanske dags att beställa en uppblåsbar :tuttar
Kan man ta fram då suget blir för stort :tungan sen stoppar man undan den. Inga klagomål eller ledsna känslor.

Tänk om man gillar den skarpt, och den går sönder :va

Det finns massor med bra tjejer, som är verkliga. Vad springer ni på för sorter egentligen ??

Uppblåsbar ?? När grannfrun både är levande och verklig... :lol :rofl

Willmar skrev:
kanske dags att beställa en uppblåsbar :tuttar
Kan man ta fram då suget blir för stort :tungan sen stoppar man undan den. Inga klagomål eller ledsna känslor.

Tänk om man gillar den skarpt, och den går sönder :va

Då är jag rätt person att snacka med. Vi har upplåsbara :tuttar o p-rullar till försäljning på jobbet.

Jag tanker i alla fall fortsatta att va snall och inte nat kanslokallt svin (varken pa riktigt eller latsas) mot den jag tycker om. Det ar en viss skillnad pa att vara snall mot den man ar tillsammans med och att vara en mes.

Tyvarr ar det latt att bli den dar mesen av att man sa garna vill fa henne att trivas, jag vet. Tack och lov behover det inte vara trakigt att trivas ihop, med lite fantasi och lite aventyr!

Men visst ligger det mycket i det dar att dom kan trottna pa en om man ar for snall, har val gatt i den fallan nagra ggr jag med. Dust yourself off and try again :)

Lycka till onskar jag alla, inklusive mej sjalv, haha! /L

Vet inte hur det är i ditt fall, bara hur jag själv fungerar om killen är för snäll och gullig...vill ha en kille som är lite mer åt machohållet, annars blir jag rädd och drar mig tillbaka. Killar som bara håller med hela tiden lessnar man rätt snabbt på. Menar dock inte att du behöver va en sån kille!!! :D

Hot Shot skrev:
Vet inte hur det är i ditt fall, bara hur jag själv fungerar om killen är för snäll och gullig...vill ha en kille som är lite mer åt machohållet, annars blir jag rädd och drar mig tillbaka. Killar som bara håller med hela tiden lessnar man rätt snabbt på. Menar dock inte att du behöver va en sån kille!!! :D

Ifall jag slår dig på käften, får jag chans på dig då?

spectre skrev:
Ifall jag slår dig på käften, får jag chans på dig då?

För mig är det inte macho att slå nån på käften, vet inte vad du lever i för värld... :va

CayLe skrev:
Är det här vanligt bland tjejerna? Ska man inte vara snäll mot dem?

Har detta diskuterats förut? Meddela gärna mig om vart man kan hitta det då.

Skit i henne. Kanske är jobbigt men hon verkar krängd i huvet :kocko
Du kan ju inte gå runt och ha en tjej som snackar om att göra slut o sen
ringa o härja o hålla på som fan , det knäcker ju en till slut.

Hot Shot skrev:

Vad innebär att vara macho då?

Bikerbitch skrev:
Vad innebär att vara macho då?

En machograbb för mig är en självsäker kille som står för sina egna åsikter och inte jamsar med i allt han flickvän säger och tycker utan kan tala för sig själv.... :Bugar

En kille som misshandlar sin tjej tycker inte jag är det minsta macho, snarare en komplett idiot som ska sitta inne.... :mad:

Hot Shot skrev:
En machograbb för mig är en självsäker kille som står för sina egna åsikter och inte jamsar med i allt han flickvän säger och tycker utan kan tala för sig själv.... :Bugar

En kille som misshandlar sin tjej tycker inte jag är det minsta macho, snarare en komplett idiot som ska sitta inne.... :mad:
det du beskriver är ju snarare normalkillen.

Tjejer och killar måste sluta spela spel med varandra och kommunicera. Mycket onödigt tjafs (och stress) kan undvikas om båda parterna är villiga att göra detta. Om den andra inte kan visa tillräckligt med respekt för sin partner genom att tala om var skon klämmer när denne frågar så lär det ju bli jobbigt i relationen. Korten på bordet!!

Ja dessa damer jag fattar inte vad det är med dom. Visar dom intresse så man själv blir intresserad och är trevlig tillbaks, snackar och bio och fika o hit o dit då sticker dom bara.. idiotförklarar en. Jag vet fan inte vad det är frågan om. kommer nog aldrig komma på hur man ska göra heller :fyllisar

Hot Shot skrev:
Killar som bara håller med hela tiden lessnar man rätt snabbt på.

Det funkar inte att ha egna åsikter hela tiden, då blir man misshandlad. :död

Nursey skrev:
Tjejer och killar måste sluta spela spel med varandra och kommunicera. Mycket onödigt tjafs (och stress) kan undvikas om båda parterna är villiga att göra detta. Om den andra inte kan visa tillräckligt med respekt för sin partner genom att tala om var skon klämmer när denne frågar så lär det ju bli jobbigt i relationen. Korten på bordet!!

Finns det fler av dig? :pannkyss

Last edited:
Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back