Jonathan skrev:Exakt!
Även om man ser ut som mig kan man få brewdar på fall![]()
Äh, han e bara kaxig för att han fått till det me fjortisen. Om ett par dar e han här å gråter igen ska du se

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Agamemnon skrev:Äh, han e bara kaxig för att han fått till det me fjortisen. Om ett par dar e han här å gråter igen ska du se![]()
Nursey skrev:Meh Jona stop that shitUr good!!
![]()
Agamemnon skrev:Äh, han e bara kaxig för att han fått till det me fjortisen. Om ett par dar e han här å gråter igen ska du se![]()
CayLe skrev:De är tamigfan inte friska i huvet.
Utséende är inte allt. Var en kaxig och dryg jävel så får du damerna på fall. Lägg till charm oxå förståss.
Jonathan skrev:Jo funderar på det. Tjejer faller för riktiga svin till killar. I´m gonna be baad![]()
Starstriker skrev:"Bad boys bad boys, what you gonna do...... what you gonna do when they come for you?"
CayLe skrev:Ni kommer väl ihåg när man lekte med lego. Man byggde en bil och av de delar som blev över byggde man något som inte var riktigt blev till en bil. Det var nog så gud gjorde, när han skapat mannen och skulle ge sig i kast att skapa kvinnan så var ”logik”, ”beräknelighet”, ”vänlighet” och ”se-på-en-hel-film-utan-att-somna” slut.
*duckar*
prulle skrev:Nu har jag läst hela tråden. Konstaterat att jag hade rätt, man ska inte offra allt för en tjej.
Är föresten förvånad att ingen har skrivgt:
Girls- you cant live whit them, you cant live whitout them.
CayLe skrev:Hur fungerar tjejer?
Ullis80 skrev:"Vad kaffesugen jag är" innebär oftast att vi faktiskt vill att ni stannar bilen så vi kan köpa kaffe. Inte att vi bara utrycker nån form av inre känsla som inte ska uppfyllas...
Ullis80 skrev:Är vi sugna på kaffe vill vi ha kaffe, är vi sugna på annat vill vi ha annat.... Åka motorcykel tex!!! Lycka till i alla fall!
imaster skrev:Skulle ni inte då kunna fortsätta med att säga "... kan du inte stanna där så vi kan köpa kaffe?" istället för att bara hinta..?![]()
Det är så det ska vara..heja tjejen!Ullis80 skrev:Vilken tur jag har som har en så go kille som jag aldrig behöver ha såna diskussioner med! Hittar man bara rätt person så slipper man diskutera så mycket, då kan man bara åka hoj och ha kul ihop!![]()
prulle skrev:Så långt är de inge krux problemet är snarare att om ni ber om kafe så ger vi er hela fiket om du förstår vad jag mennade. Man ska inte åsidosätta sina egna åsikter/viljor/intressen.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten