Hur fungerar tjejer?

Nu har jag läst hela tråden. Konstaterat att jag hade rätt, man ska inte offra allt för en tjej.

Är föresten förvånad att ingen har skrivgt:

Girls- you cant live whit them, you cant live whitout them.

Dom flesta tjejer funkar inte alls
de e ingen ide att försöka förstå dom,,, gör det ALDRIG ändå!

men peppar peppar ta i trä,,,, det finns undantag

Agamemnon skrev:
Äh, han e bara kaxig för att han fått till det me fjortisen. Om ett par dar e han här å gråter igen ska du se :tummenupp

:fakta De är tamigfan inte friska i huvet. :kulspruta

Jonathan skrev:
Exakt!

Även om man ser ut som mig kan man få brewdar på fall :gnissla

Utséende är inte allt. Var en kaxig och dryg jävel så får du damerna på fall. Lägg till charm oxå förståss.

Nursey skrev:
Meh Jona stop that shit :fatta! Ur good!! :pannkyss

Bah skoja lite. Jag äger :2cool

Agamemnon skrev:
Äh, han e bara kaxig för att han fått till det me fjortisen. Om ett par dar e han här å gråter igen ska du se :tummenupp

Hon var sköön :slicka

CayLe skrev:
:fakta De är tamigfan inte friska i huvet. :kulspruta

Utséende är inte allt. Var en kaxig och dryg jävel så får du damerna på fall. Lägg till charm oxå förståss.

Jo funderar på det. Tjejer faller för riktiga svin till killar. I´m gonna be baad :cool:

Jonathan skrev:
Jo funderar på det. Tjejer faller för riktiga svin till killar. I´m gonna be baad :cool:

"Bad boys bad boys, what you gonna do...... what you gonna do when they come for you?"

Starstriker skrev:
"Bad boys bad boys, what you gonna do...... what you gonna do when they come for you?"

"We`re gonna lay down and spread our legs. Bad boys bad boys.." (<- tjejerna alltså)

:hihi

CayLe skrev:
Ni kommer väl ihåg när man lekte med lego. Man byggde en bil och av de delar som blev över byggde man något som inte var riktigt blev till en bil. Det var nog så gud gjorde, när han skapat mannen och skulle ge sig i kast att skapa kvinnan så var ”logik”, ”beräknelighet”, ”vänlighet” och ”se-på-en-hel-film-utan-att-somna” slut.

*duckar*

Nej du såhär gick det till. Om man ska tro på Bibelberättelsen. ;)

Adam was walking around the Garden of Eden feeling very lonley, so God asked him, "What is wrong with you?" Adam said he didn´t have anyone to talk to.
God said he was going to give him a companion and it would be a woman. He said this person will cook for you and take care of your home. She will always agree with every decision you make. She will bear your children and never ask you to get up in the middle of the night to take care of them. She will not nag you and always be the first to admit she was wrong if tou have a disagreement. She will never have a headache and vill freely give you love and compassion whenever needed.
Adam asked, "What would God need from me to make a woman like this?"
God said, "An arm and a leg."
Adam replied, "What can I get for a rib?"

:tungan

Klart man ska va snäll mot oss tjejer! Men fler tjejer borde skickas på "boot camp" så de klarar av och vill göra mer saker själva. För det är många som inte vet vad de vill riktigt och det går oftast ut över killen... Vi som har gjort tillräckligt mycket i livet så vi vet vad vi vill och klarar av saker själv, är nog inte så svåra att förstå sig på! Har man dessutom bott med killar så att man som tjej fått skäll när man glömt sitsen nere så är man inte så gnatig själv... :pannkyss
Det gäller bara att hitta rätt, veta vad man själv vill och säga till om det! (Hur lätt som helst..... hrmm)
Det allra bästa är när man, som jag, hittar världens coolaste, sexigaste, snällaste, goaste och mysigaste kille som dessutom har samma intressen! Då funkar det mesta av sig självt. Tror han förstår sig på mig rätt så bra...
Annars får ni väl lära er våra små vinkar, för där är det srtor skillnad. "Vad kaffesugen jag är" innebär oftast att vi faktiskt vill att ni stannar bilen så vi kan köpa kaffe. Inte att vi bara utrycker nån form av inre känsla som inte ska uppfyllas... Vi är rätt så enkla. Är vi sugna på kaffe vill vi ha kaffe, är vi sugna på annat vill vi ha annat.... Åka motorcykel tex!!! Lycka till i alla fall!

Krångla inte till det

prulle skrev:
Nu har jag läst hela tråden. Konstaterat att jag hade rätt, man ska inte offra allt för en tjej.

Är föresten förvånad att ingen har skrivgt:

Girls- you cant live whit them, you cant live whitout them.

Klart man inte ska offra allt för en tjej - det ska man inte för någon. Däremot ska man ge allt, och givetvis till nån som ger allt tillbaka. Då offrar man ingenting men båda får en jäkla massa extra!

Jag tror att jag vet hur de fungerar nu!

Svaret då?
Tjejer fungerar inte! De förstår sig inte ens på sig själva. :kocko

Någon mer som ska hoppa från västerbron? :rolleyes:

Ullis80 skrev:
"Vad kaffesugen jag är" innebär oftast att vi faktiskt vill att ni stannar bilen så vi kan köpa kaffe. Inte att vi bara utrycker nån form av inre känsla som inte ska uppfyllas...

Skulle ni inte då kunna fortsätta med att säga "... kan du inte stanna där så vi kan köpa kaffe?" istället för att bara hinta..? :tungan

Ullis80 skrev:
Är vi sugna på kaffe vill vi ha kaffe, är vi sugna på annat vill vi ha annat.... Åka motorcykel tex!!! Lycka till i alla fall!

Så långt är de inge krux problemet är snarare att om ni ber om kafe så ger vi er hela fiket om du förstår vad jag mennade. Man ska inte åsidosätta sina egna åsikter/viljor/intressen.

imaster skrev:
Skulle ni inte då kunna fortsätta med att säga "... kan du inte stanna där så vi kan köpa kaffe?" istället för att bara hinta..? :tungan

Klart vi kan säga exakt som vi tycker, men då får vi ju bara höra att vi är bossiga och ger order... :huvet Vilken tur jag har som har en så go kille som jag aldrig behöver ha såna diskussioner med! Hittar man bara rätt person så slipper man diskutera så mycket, då kan man bara åka hoj och ha kul ihop! :yoparty

prulle skrev:
Så långt är de inge krux problemet är snarare att om ni ber om kafe så ger vi er hela fiket om du förstår vad jag mennade. Man ska inte åsidosätta sina egna åsikter/viljor/intressen.

Precis, många gör tyvärr det. Men det gäller tjejer också. Samma sak där, hittar man bara rätt person att dela livet med så har man förhoppningsvis lite samma intressen och man vill inte att den andra ska offra sina intressen (och sin personlighet...). Då kan man ha kul tillsammans istället :fyllisar

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!