Hur fungerar tjejer?

No_bike...Yet! skrev:
"Hur fungerar tjejer?"

Så bra man kan förvänta sig av nåt som härstammar från ett revben... :hihi

Mmmmm..... just det. Så går det när man är snål och inte vill ge bort en arm och ett ben. Skyll er själva. :tungan

Flamma77 skrev:
Mmmmm..... just det. Så går det när man är snål och inte vill ge bort en arm och ett ben. Skyll er själva. :tungan

Ni kommer väl ihåg när man lekte med lego. Man byggde en bil och av de delar som blev över byggde man något som inte var riktigt blev till en bil. Det var nog så gud gjorde, när han skapat mannen och skulle ge sig i kast att skapa kvinnan så var ”logik”, ”beräknelighet”, ”vänlighet” och ”se-på-en-hel-film-utan-att-somna” slut.

*duckar*

CayLe skrev:
Det är ingen tröst för mig, du har ju varit med honom i typ 100år nu va? :D
Men har du någon söt väninna som man kanske har en chans att förstå sig på så får du gärna höra av dig. ;)

Nä, jag har en ny sen ett halvår tillbaka faktiskt. Därför jag befinner mig i Eskilstuna nu och inte Stockholm längre.
Oj nä, jag känner mest grabbar som kör hoj faktiskt och dom är jättelätta att förstå sig på.

Bikerbitch skrev:
Nä, jag har en ny sen ett halvår tillbaka faktiskt. Därför jag befinner mig i Eskilstuna nu och inte Stockholm längre.
My bad..

Bikerbitch skrev:
Oj nä, jag känner mest grabbar som kör hoj faktiskt och dom är jättelätta att förstå sig på.
Det är väl klart, de är ju killar! :tungan

CayLe skrev:
Försöker du säga att man måste vara bög för att förstå sig på sin partner?
Ohnej. Det lär ju inte hjälpa ändå. Jag menade bara att killar är lätta att förstå sig på (alltsomoftast iallafall) och därför har jag flest killkompisar.

svaret på frågan är ju, inte alls.

over and out.

Bikerbitch skrev:
Ohnej. Det lär ju inte hjälpa ändå. Jag menade bara att killar är lätta att förstå sig på (alltsomoftast iallafall) och därför har jag flest killkompisar.

Håller med dej! :tummenupp
Killar som kompisar är okomplicerat och oftast roligare oxå.
Men när det kommer till annat så är dom dock lika obegripliga som dom påstår att vi är... :gnissla
Va kompis med killar och dejta tjejer?? :va
Nää.........

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma