Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon generell tid för hur lång tid det ska ta innan man kommer på andra tankar /glömma...? Spelar ingen roll hur mkt man gör annat, senaste tidens svinerier gör inte saken bättre. Inga förslag har funkat.IronMike skrev:Ingen fara![]()
![]()
Långa farbron skrev:Läs först.Du kan ju alltid åka moppe.
Långa farbron skrev:
IronMike skrev:Ska man göra comeback i hennes tillvaro? =)![]()
Tomas ledins nya låt passar som råd nu ! Bara att gilla läget .Se det som det är mer tid för hojen och de andra brudarna i världenIronMike skrev:2050874Hon har hittat ny kille nu![]()
Jo exakt.. man får väl se det på nåt positivt sätt.gabor2 skrev:2050997Tomas ledins nya låt passar som råd nu ! Bara att gilla läget .Se det som det är mer tid för hojen och de andra brudarna i världen![]()
Vi sitter i samma båt, killen!IronMike skrev:2051250Jo exakt.. man får väl se det på nåt positivt sätt.
![]()
Fel. Hon hade ny kille långt innan hon dumpade dig.tycon1 skrev:2051511Vi sitter i samma båt, killen!![]()
Blev dumpad efter 1,5års förhållande..veckan efter hade hon en ny kille!
![]()
Du är en ond, mycket ond människa valmers.valmers skrev:2052029Fel. Hon hade ny kille långt innan hon dumpade dig.
Ja, elakt sagt till den killen...Nitrogen skrev:2052951Du är en ond, mycket ond människa valmers.
Hur gjorde du för att glömma då ?Ravetrancer skrev:2052977Hon kunde lika görna hetat Beatrice.
JAg gick och slösade bort 4 år avmitt liv på sånt här skit med en en gång.
JA nu verkar du ju veta hur det gick för er också
MAn kommer över det om ett tag.....jag kan dock få äckliga återfall och sakna henne för hon var det snällaste godaste i världen, tror jag, eller så vart jag förhäxad av henne.
Mvh
Nej, under den hårda ytan döljer sig ett hjärta av sten.Nitrogen skrev:2052951Du är en ond, mycket ond människa valmers.
Sluta injicera det där hallucinogena nu, vi förstår inte vad du säger.IronMike skrev:2052955Ja, elakt sagt till den killen...![]()
fifan
valmers, har du tjej ? ... enl johan på powermill service arvika, så har hon lattjat runt en hel del, bara satt du vet
kanske du och jag e buksvågrar
dy sitte å ronka sig ny elle
Detta utspelade sig för över 10 år sen.IronMike skrev:2052979Hur gjorde du för att glömma då ?
...öl blev min bästa kompis de första månaderna. sen vart det hård träning. nu vettefan. träning för att få ut aggresioner, öl för att sova om nätterna.
![]()
hoj var min terapi förra sommaren, till och från, då fanns det dagar då det klaffade ... sen börja hon bli svår, å envis, osäker på om jag blivit en bättre människa
![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt