IronMike
Guest
Känns ganska döfött just nu.. Tror jag ska låta bli att göra några fler ansträngningar såvida inte hon ger mig en bra anledning. Inte för att verka vara någon slags player, är jag verkligen inte...men jag träffa en söt flicka å tog en fika idag, kände att det iaf fanns andra människor "där ute", dock är kemin jävligt viktig, men jag kände för första gången på länge, att jag kunde prata på samma nivå med en flicka.southwick skrev:Tja igen Tyson!
Hoppas du har det fint, och att du ar pa bra humor idagdet tar ju pa krafterna att vara i din situation...titta ut pa flingorna och tank pa att snart javlar ar det var igen!
Maste bara saga att den har trassliga traden snart borjar fa ett rent litterart varde, som ett litet skruvat smakprov pa hur en alldeles vanlig grabb, kunde varit vemsomhelst av oss kan utfora allskons mer eller mindre stolliga bravader pga sin olyckliga karlek...haller pa dej och vet att logiken har farit all varldens vag for lange sen!
Ha det bra! /Lasse
Hon är kanske inte någon jag ska satsa på, men det känns bara som att det kom fram, att jag inte ska bli insnöad mer på mitt ex än jag redan är ...att det finns en liten chans att hitta en liknande tjej. Kanske inte hittar nån som har lika mkt fina egenskaper som jag fastnade så mkt för....men någon man kan vänja sig vid att tycka om -borde det finnas.
Nä, tror jag ska vara singel på riktigt ett tag.
=läses säkert med en del skeptism, då jag inte följt alla råd direkt. Men så känner jag just nu bara. Tror jag inte ens vill/vågar höra av mig mer. Det känns bara pinsamt - efter att ha läst denna tråden flera gånger om, samt haft en lång diskussion idag med en nära vän och kvinnokännare..
Borde nog satsa mer på mig själv.. Som en viss Tony Montana säger till Manolo:
first you have to have money, then you got the power, and when you get the power, you can get the woman..
-menar inte att det stämmer ordagrant (annars får man väl spö av alla damer här..) men det betyder lika mkt som att man kanske bör styra upp sina egna problem, eller sin vardag, för att få det att funka. Har annat jobb på g, ganska vanligt jobb med normala arbetstider - kanske nåt att börja med....