Hur övervinna en flickas envishet?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
southwick skrev:
Tja igen Tyson!

Hoppas du har det fint, och att du ar pa bra humor idag :) det tar ju pa krafterna att vara i din situation...titta ut pa flingorna och tank pa att snart javlar ar det var igen!

Maste bara saga att den har trassliga traden snart borjar fa ett rent litterart varde, som ett litet skruvat smakprov pa hur en alldeles vanlig grabb, kunde varit vemsomhelst av oss kan utfora allskons mer eller mindre stolliga bravader pga sin olyckliga karlek...haller pa dej och vet att logiken har farit all varldens vag for lange sen!

Ha det bra! /Lasse
Känns ganska döfött just nu.. Tror jag ska låta bli att göra några fler ansträngningar såvida inte hon ger mig en bra anledning. Inte för att verka vara någon slags player, är jag verkligen inte...men jag träffa en söt flicka å tog en fika idag, kände att det iaf fanns andra människor "där ute", dock är kemin jävligt viktig, men jag kände för första gången på länge, att jag kunde prata på samma nivå med en flicka.

Hon är kanske inte någon jag ska satsa på, men det känns bara som att det kom fram, att jag inte ska bli insnöad mer på mitt ex än jag redan är ...att det finns en liten chans att hitta en liknande tjej. Kanske inte hittar nån som har lika mkt fina egenskaper som jag fastnade så mkt för....men någon man kan vänja sig vid att tycka om -borde det finnas.

Nä, tror jag ska vara singel på riktigt ett tag.

=läses säkert med en del skeptism, då jag inte följt alla råd direkt. Men så känner jag just nu bara. Tror jag inte ens vill/vågar höra av mig mer. Det känns bara pinsamt - efter att ha läst denna tråden flera gånger om, samt haft en lång diskussion idag med en nära vän och kvinnokännare..

Borde nog satsa mer på mig själv.. Som en viss Tony Montana säger till Manolo:

first you have to have money, then you got the power, and when you get the power, you can get the woman..

-menar inte att det stämmer ordagrant (annars får man väl spö av alla damer här..) men det betyder lika mkt som att man kanske bör styra upp sina egna problem, eller sin vardag, för att få det att funka. Har annat jobb på g, ganska vanligt jobb med normala arbetstider - kanske nåt att börja med....

:rolleyes:

Kvinnor suger getpung :mad: Inte alla men de är fan i mig grymma på att sabba..... Man skall inte lyssna ett skit på vad de säger, ljuger endå.

Jaja har själv kommit över det mesta, tur att man kan vara med kompisar. Samt att det går att åk på isen nu :banana

Iron... försök att hitta på något annat. Är ett h-vete, men det går.
När du inte hör/ ser nått av henne på ett tag så går det ju mer över. Se för tusan till att det blir så. Ringer hon och du svarar.... är du inne i skiten igen.
Drar upp en massa kännslor.
Som alla de andra sagt, klipp navelsträngen.
Om hon nu skulle ringa. Kämpa imot din snällhet.

Man behöver inte vara dum tillbaka.. men räcker att du svarar med lite nonschalans (stavning) ja vad vill du då?... har inte tid... ge igen fast på ett snyggt sätt.

Öh skrev en massa dravel... men men du är inte ensam.
Kämpa på :tummenupp

Willmar skrev:
Kvinnor suger getpung :mad: Inte alla men de är fan i mig grymma på att sabba..... Man skall inte lyssna ett skit på vad de säger, ljuger endå.

Jaja har själv kommit över det mesta, tur att man kan vara med kompisar. Samt att det går att åk på isen nu :banana

Iron... försök att hitta på något annat. Är ett h-vete, men det går.
När du inte hör/ ser nått av henne på ett tag så går det ju mer över. Se för tusan till att det blir så. Ringer hon och du svarar.... är du inne i skiten igen.
Drar upp en massa kännslor.
Som alla de andra sagt, klipp navelsträngen.
Om hon nu skulle ringa. Kämpa imot din snällhet.

Man behöver inte vara dum tillbaka.. men räcker att du svarar med lite nonschalans (stavning) ja vad vill du då?... har inte tid... ge igen fast på ett snyggt sätt.

Öh skrev en massa dravel... men men du är inte ensam.
Kämpa på :tummenupp
Så sant så sant ..dock har jag knepiga vänner, så ju merman umgås desto mer saknar man tryggheten med flickan som man en gång hade. Nu är det bara tomhet, alla polarna är insnöade me sina patetiska brudar.. No offense, men många är damn ugly, otrevliga samt kontroversiella och fördärvar mina vänner ...som även dom, göder framför teven. Snart börjar säkert en å annan unge poppa upp *spyr*

Gamla sköna polare, nu fetare, soffliggare med sina soff-liggar-tjejjer, äter bara chipps å dipp, orkar inte gå ut ..sålt sina hojjar, sina själar. För vad?!

Jag skulle aldrig offra min hoj,. eller mina intressen. Det är det första jag säger om ngt kommer på frågan sådär i början "glöm det", mina intressen, och mitt tidigare liv ger du fan i, gilla mig för den jag är "typ".

--
för övrigt så är det nog ganska dött på fronten som var anl till trådstarten -efter min dumma replik -men kanske det var min räddning. Who knows? Jag vill inte höra av mig, å hon verkar ha kuttat banden, nu är det mer kört än någonsin, och jag tänker mer än någonsin INTE höra av mig.

Hon må vara alldeles underbar, men det tycks även expediten på albreks guld i lokala centrumet också vara, som jag aldrig träffat förrän nyligen.

Så, kanske det kommer en ny tråd....

"hur ragga upp ett butiksbiträde" ----- inte för att jag är oserös med förra, hon var / är outstanding, en vacker dag kanske jag bifogar hennes foto, samt personligheter, men det vågar jag inte just nu. Men det är trots allt den finaste människan jag mött, någonsin.

Dags att gå vidare.. Tappat intresset att bry mig. Gott tecken? Eller ska jag känna mig som jag ändå gör -en förlorare......

Som förlorat något som kunde få mitt liv att bli perfekt, istället för katastrof som det är nu. En hårfin skillnad..

*suck*

:(

Kärlekens vägar äro outgrundliga eller vad fan det heter :va

Vet hur det är när det gäller polare, de är bara med sina flickvänner. De flesta blir som du säger nerkörda i träsket.
Men sen har man polare som fortfarande lever nästan som förut trotts flickvänner :tummenupp för dem.

1 person i en mindre by/stad syns mer än 1 person i en stor stad.
Försöker du lite, så skall du se att det finns flickor å vänner överallt.

Gäller bara att ta steget fram, å lämna kvar lite av den tunga ryggsäcken som du bär. Man kan ej släppa allt..... men som alla säger tiden läker sår.

Senare kommer du att se detta som en stor erfarenhet och kanske rent av skratta lite åt det.

Se så ta dig i kragen, ut å hitta på nått (testa nått nytt)
Har du tråkigt så är det bara att ta dig ner till K-stad å följa med till isen å åka hoj m,m:banana

Martin skrev:
:ajjabajja

Tror du verkligen hon skulle uppskatta det?
Haha nää.. Men någon gång i framtiden :) när presskribitionstiden löpt ut..

Willmar skrev:
Har du tråkigt så är det bara att ta dig ner till K-stad å följa med till isen å åka hoj m,m:banana
Tack :)

Låter skoj de där med isen...

Gott nytt år!

Mvh / Micke

Nursey skrev:
Haha..nä de va jag som skicka gott nytt år först :huvet :huvet :huvet :död

....men det är ganska mkt över nu. har inte snackat på 12 dar förutom sms'et jag fick. Såå, tror jag finaly lagt ner. Försöker att intala mig att hon får skylla sig själv -å inte jag.

:3freak

Det e bra det!

Jag har träffat en ny tjej nu.. och det gillar tydligen inte mitt ex, trotts att hon har en annan kille! nu skickar hon massa djälvla sms.. typ såhär

jag har gjort mitt största misstag i hela mitt liv.. jag har förlorat dig, det bästa som någonsin har hänt mig..

och massa sånt..
skickar tillockmed sånna sms om mig till mina kompisar..
hmmm

IronMike skrev:
Haha..nä de va jag som skicka gott nytt år först :huvet :huvet :huvet :död

....men det är ganska mkt över nu. har inte snackat på 12 dar förutom sms'et jag fick. Såå, tror jag finaly lagt ner. Försöker att intala mig att hon får skylla sig själv -å inte jag.

:3freak

:banana :pannkyss

Rooki skrev:
Det e bra det!

Jag har träffat en ny tjej nu.. och det gillar tydligen inte mitt ex, trotts att hon har en annan kille! nu skickar hon massa djälvla sms.. typ såhär

jag har gjort mitt största misstag i hela mitt liv.. jag har förlorat dig, det bästa som någonsin har hänt mig..

och massa sånt..
skickar tillockmed sånna sms om mig till mina kompisar..
hmmm

Braaaa..om du ser henne: håll upp valfri hand..gör en knytnäve..långsamt långsamt..sträck upp långfingret..(fast bara i din fantasi) krama om din nya :tuttar tjej o gå därifrån :)

Nursey skrev:
:banana :pannkyss

Braaaa..om du ser henne: håll upp valfri hand..gör en knytnäve..långsamt långsamt..sträck upp långfingret..(fast bara i din fantasi) krama om din nya :tuttar tjej o gå därifrån :)

hehe det har jag redan gjort :banana fast bara i römmarna då :banana

annars så kan man ju gå fram å prata med henne precis som om inget har hänt :hihi

Rooki skrev:
ja jag kan tänka mig de. får la se vad som händer :)
ha det gött,,,, PS nu e snart våren här :yoparty DS
Själv skall jag åka hoj på Torsdag då jag landat i Dublin..skall bränna runt hela jäkla stan med omkrets tills jag storknar..eller får slut på bensin..det blir nog det senare :tomten :squid I CANT WAIT!!!!!!

Nursey skrev:
Själv skall jag åka hoj på Torsdag då jag landat i Dublin..skall bränna runt hela jäkla stan med omkrets tills jag storknar..eller får slut på bensin..det blir nog det senare :tomten :squid I CANT WAIT!!!!!!

fan va soft asså,, vore ju synd att säga att man e anundsjuk :gnissla :hihi

vad gör du där nere? läser?

Rooki skrev:
fan va soft asså,, vore ju synd att säga att man e anundsjuk :gnissla :hihi

vad gör du där nere? läser?

Nu ska jag vara lite dryg igen.

Läs vad hon kallar sig här på SH och använd din vilda fantasi :rolleyes:

Back