Va fan ?

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Pessimist javisst.

Skolan suger, riktigt tråkigt är det, det enda som är kul är pokern på rasterna, och den senaste tiden har den också gått åt helvete. Det snöar, smälter, fryser och snöar igen som faen här i Skåne nu, våren kommer fan aldrig. Fast vad gör det, kuggade på teorin och fortsätter det så här kommer jag kugga på nästa också. Inte nog med det så är det slut med flickan också.

Väntar bara på att hojen brinner upp, sen är helvetet verkligen fullbordat.

Allt är åt helvete just nu. :( :4skrika

Behövde skriva lite kände jag.

Last edited:
lorkan skrev:
Pessimist javisst.

Skolan suger, riktigt tråkigt är det, det enda som är kul är pokern på rasterna, och den senaste tiden har den också gått åt helvete. Det snöar, smälter, fryser och snöar igen som faen här i Skåne nu, våren kommer fan aldrig. Fast vad gör det, kuggade på teorin och fortsätter det så här kommer jag kugga på nästa också. Inte nog med det så är det slut med flickan också.

DU kan ju alltid åka moppe.........

http://www.snabbstart.com/film/tio-...r-dr-alban.aspx

:rofl :rofl :rofl :rofl :hihi :tummenupp :pannkyss :D

lorkan skrev:
Pessimist javisst.

Behövde skriva lite kände jag.

Snart är det sommar och du hittar en ny pingla! Hang on dude

Glider in på tråden och sprider lite av min positiva energi med hjälp av ett gulligt leende... :) :pannkyss

Oddjob skrev:
Jag tittar ut genom fönstret.... och är lika sur igen

Lägg dig i ett varmt solarium... eller sätt dig i en varm bastu med en kall öl och låssas att det är sommar... :)

Kia skrev:
Lägg dig i ett varmt solarium... eller sätt dig i en varm bastu med en kall öl och låssas att det är sommar... :)

Sen tittar man ut igen och blir ännu mer förbannad. Jewla skitväder. :mad:

Edit: stvafel

Last edited:
seyou skrev:
Sen tittar man ut igen och blir ännu mer förbannad. Jewla skitväder. :mad:

Edit: stvafel

Då går man ut i garaget och sätter sig på hojjen och brummar... Pussar lite på den å lovar den att snart ska han få komma ut och röra på sig..

Kia skrev:
Då går man ut i garaget och sätter sig på hojjen och brummar... Pussar lite på den å lovar den att snart ska han få komma ut och röra på sig..
Sen tittar man ut genom garagefönstret, du kan aldrig gissa vad man känner då... :rolleyes:

Solid snake skrev:
Sen tittar man ut genom garagefönstret, du kan aldrig gissa vad man känner då... :rolleyes:

Jooodå "nu skiter jag i det här och går och K*ullar istället...så är det kanske vår i morrn istället...."

lorkan skrev:
Skolan suger, riktigt tråkigt är det, det enda som är kul är pokern på rasterna, och den senaste tiden har den också gått åt helvete.

Var glad att ni får spela poker på rasterna. Det får inte vi.

Rosell skrev:
Var glad att ni får spela poker på rasterna. Det får inte vi.
Här va vi laglydiga :rolleyes:
Vill man spela poker spelar man poker :mattias

Önskar att allt kunde va skit för mig istället, enbart för att det är så jäffla gött när allt börjar bli finfint igen ;)

Back