Hur övervinna en flickas envishet?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
:pannkyss Du var inte född igår hehe :hihi

Jag är operations syrra..färdig sen 2 år. Jag pluggade på Irland o har bott där i 8 år snart. Skall nog hem nu snart :) känns det som.
Nu skall jag inte spamma mikeys tråd mer :Bugar

IronMike skrev:
Finns det någon generell tid för hur lång tid det ska ta innan man kommer på andra tankar /glömma...? Spelar ingen roll hur mkt man gör annat, senaste tidens svinerier gör inte saken bättre. Inga förslag har funkat. :tomten

Ska man göra comeback i hennes tillvaro? =) :tummenupp

IronMike skrev:
2050874 Hon har hittat ny kille nu :4skrika
Tomas ledins nya låt passar som råd nu ! Bara att gilla läget .Se det som det är mer tid för hojen och de andra brudarna i världen :tummenupp

gabor2 skrev:
2050997 Tomas ledins nya låt passar som råd nu ! Bara att gilla läget .Se det som det är mer tid för hojen och de andra brudarna i världen :tummenupp
Jo exakt.. man får väl se det på nåt positivt sätt.

:huvet

tycon1 skrev:
2051511 Vi sitter i samma båt, killen! :död
Blev dumpad efter 1,5års förhållande..veckan efter hade hon en ny kille!
:4skrika
Fel. Hon hade ny kille långt innan hon dumpade dig.

Nitrogen skrev:
2052951 Du är en ond, mycket ond människa valmers.
Ja, elakt sagt till den killen... :huvet

fifan

valmers, har du tjej ? ... enl johan på powermill service arvika, så har hon lattjat runt en hel del, bara satt du vet

kanske du och jag e buksvågrar :fyllisar

dy sitte å ronka sig ny elle

Hon kunde lika görna hetat Beatrice.
JAg gick och slösade bort 4 år avmitt liv på sånt här skit med en en gång.
JA nu verkar du ju veta hur det gick för er också:(

MAn kommer över det om ett tag.....jag kan dock få äckliga återfall och sakna henne för hon var det snällaste godaste i världen, tror jag, eller så vart jag förhäxad av henne.

Mvh

Ravetrancer skrev:
2052977 Hon kunde lika görna hetat Beatrice.
JAg gick och slösade bort 4 år avmitt liv på sånt här skit med en en gång.
JA nu verkar du ju veta hur det gick för er också:(

MAn kommer över det om ett tag.....jag kan dock få äckliga återfall och sakna henne för hon var det snällaste godaste i världen, tror jag, eller så vart jag förhäxad av henne.

Mvh
Hur gjorde du för att glömma då ?

...öl blev min bästa kompis de första månaderna. sen vart det hård träning. nu vettefan. träning för att få ut aggresioner, öl för att sova om nätterna.

hoj var min terapi förra sommaren, till och från, då fanns det dagar då det klaffade ... sen börja hon bli svår, å envis, osäker på om jag blivit en bättre människa

:3freak

Nitrogen skrev:
2052951 Du är en ond, mycket ond människa valmers.
Nej, under den hårda ytan döljer sig ett hjärta av sten.

IronMike skrev:
2052955 Ja, elakt sagt till den killen... :huvet

fifan

valmers, har du tjej ? ... enl johan på powermill service arvika, så har hon lattjat runt en hel del, bara satt du vet

kanske du och jag e buksvågrar :fyllisar

dy sitte å ronka sig ny elle
Sluta injicera det där hallucinogena nu, vi förstår inte vad du säger.

IronMike skrev:
2052979 Hur gjorde du för att glömma då ?

...öl blev min bästa kompis de första månaderna. sen vart det hård träning. nu vettefan. träning för att få ut aggresioner, öl för att sova om nätterna.

hoj var min terapi förra sommaren, till och från, då fanns det dagar då det klaffade ... sen börja hon bli svår, å envis, osäker på om jag blivit en bättre människa

:3freak
Detta utspelade sig för över 10 år sen.
Vi var tillsammans i 4 år, sen höll vi på med ett spel som var ganska slitsamt i 4 år till. Att gå runt i 4 år och träffas , mysa, ha sex och hoppas att det skulle bli vi igen var ganska psykiskt påfrestande.
Sen flyttade hon till stockholm i den vevan, men vi höll ju kontakten och jag hälsade på ibland, och hon kom ner hit ibland.

Hur man tröstade sig? Hmmm, ja mycket andra brudar, men man jämförde dom dessväärre med henne....inte bra.
Och en annan massa skit.

Det värsta är att hon fortfarande kan göra sig påmind ibland, vilket är fan så jobbigt. Hon var min själsfrände, eller jag vill iaf gärna tro det. Hon sa likadant så.

Tror nog fan man aldrig kommer över henne helt, det vänligaste, omtänksammaste väsen jag träffat. Tänkte alltid på dom runtomkring först.
Värst är ju dom drömmar man har ibland som känns så så verkliga, shit va jobbigt att vakna och inte fatta riktigt vart fan man befinner sig.
Man skulle kunna säga att man blev förhäxad av henne, för det var sjukt vad kär man blev. Pang vid första ögonkastet, så totalt förlorad. Aldrig upplevt det så....

Shit nu blev det ganska så personligt detta men men......summa sumarum, det finns vissa som ALDRIG nånsin glömmer........man få bara lära sig att leva sitt liv utan dom.

Mvh Rejvis

Back