valmers skrev:Vänta lite här nu. Vänskap? När du dumpat henne efter .......som tredje hjul och se på film/äta familjemiddag/gå på bio/bowla?
Klockrent.
Allt eller inget är det som gäller. Mellanting existerar inte i det här läget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Vänta lite här nu. Vänskap? När du dumpat henne efter .......som tredje hjul och se på film/äta familjemiddag/gå på bio/bowla?
Mcbrud skrev:Visa henne den här tråden... att du ber om hjälp för att få behålla henne...
...
IronMike skrev:..blommor, chocklad, smörande - funkar inte. Vad göra?![]()
Några udda eller drastiska metoder, för att visa att man menar allvar? .."man är en skit som varit elak för många gånger" - men till slut ändrat sig, när hon anser att det är för sent.
Nej-fan, jag tycker inte att det är för sent. För skulle hon ändra sig så skulle hon få det bäst av alla females i landet..
![]()
Vadfan göra? ..har skickat blommor, överaskat med weekend-trip. Överaskat med annat, skrivit brev. Pratat osv.
Finns det en sista lösning?
Van Gogh - skära av sig örat kanske??
Vad i helvete!! Envisa j*vla... Om en flicka sålde sig så mkt till mig, dessutom en sådan med enorm charm och har allt - inte fan skulle jag avvisa![]()
![]()
Historian e lång. Men den skulle verkligen sluta lyckligt till slut, om man fick till ett slut på olyckligheterna...
Vad säger ni.. Hm, simma till Finland? Köpa koncernen inteflora å ge henne allt i den. Flyga flygplan förbi henne fönster med en textramsa. Bestiga everest å sätta ut en flagga med hennes namn? ....äta bark resten av månaden?..elda upp min bil till hennes ära?? Ge henne min ena pungkula i en glasskål???
Vad krävs tror ni? ..envishet borde alltid kunna övervinnas om man är god. Jag är god till trots mitt nickname.
*suck*
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
--
hm, kanske starta en namnlista här som jag kan ge henne. Så får vi lite reality-show a'la dokusåpa till forumet ??
![]()
Kan sen skriva ut allt å ge till henne.
IronMike skrev:Mja, många vettiga tips.. Men kan tilläggas att hon är den som verkligen är en fin människa, jag har haft massa brister. Inte hon.
Måste hålla med, sorry Mike. Hoppas ultimatumsamtalet går bra iställetvalmers skrev:Vänta lite här nu. Vänskap? Det går, i din situation, ALDRIG att "fortsätta vara vänner". ALDRIG. .
Du talar såklart av egen erfarenhet.Markus skrev:En fjortis plikter - inget att skryta om.
Ingel skrev:om hon inte vill ha dig som pojkvän men som vän så kör på vän. efter ett tag så lär hon väl ändra på sig, när hon ser hur duktig och snäll du har blivit på sista tiden. kanske. jag är helt fel person att komma med förslag btw.
Flera år (till o från gjorde jag det)..man blir utbränd av detAgamemnon skrev:Jag är/var i en liknande situation som Mike och jag kan säga att det där funkar inte speciellt bra. Du mår bara jävligt dåligt av det. Skapar falska förhopningar om att det kanske ska kunna bli något, bara jag visar hur snäll och hjälpsam jag är... Om man har en "kompisrelation" där ens högsta önskan är att vinna hennes gunst, tenderar det till att man kryper för henne på ett sätt som en kompis inte hade gjort. Detta krypande resulterar bara i att hon tappar respekten för dig. Du blir inte speciellt spännande om man säger så.
IronMike skrev:..blommor, chocklad, smörande - funkar inte. Vad göra?![]()
Det där är bara nonsens.Ingel skrev:om hon inte vill ha dig som pojkvän men som vän så kör på vän. efter ett tag så lär hon väl ändra på sig, när hon ser hur duktig och snäll du har blivit på sista tiden. kanske. jag är helt fel person att komma med förslag btw.
valmers skrev:Det där är bara nonsens.
Långa farbron skrev:
Chrille skrev:Troligt Scenario:
Hon får "panik" av att bli pressad. Det är inte dig det är fel på, det är mig. Jag är inte redo för det här än. Kan vi inte bara vara vänner just nu....
Då måste ultimatumet komma.
Mcbrud skrev:....fast jag är ju inte riktigt som andra tjejer heller men...
![]()
Fy fan Chrille du är så smart att det gör ont att läsa dina inlägg.Chrille skrev:En liten varning bara.
Jag gjorde precis så. Förklarade vänligt att jag inte var intresserad av att vara kompis utan vill ha allt eller absolut ingenting.
Nu sitter jag där med hus, trädgård, kärring och en helvetes massa förpliktelser. Har inte kört hoj en meter på 2 år, men nu ska det iofs ändras.
Ibland när vinden viner kring knutarna och och man inser att man vet var man kan köpa billig fönsterfärg men inte har en aning om var man kan köpa kedjeolja till ett vettigt pris så undrar man vad man har gjort....
Om hon bara gjorde saken tydlig, så skulle det vara enklare att släppa, för att säga rentav enkelt. Men nu finns det så många tecken på att hon vill mer, samtidigt som hon inte är den typen som skulle försöka dra nytta av situationen. Var på ikea idag med henne, var lite mer på, tror att det skulle funka att ta för sig mer..inget mesande, utan rakt på, visa bestämt vad jag vill. Ska fundera lite, och sen ställa henne mot väggen imorrn eller så.. Vi är ju som ett par egentligen, herregud, åker till ikea, hjälper varann med allt. Det är inte så att bara jag fjäskar eller hjälper henne, hon är ju schysst tillbaks och visar sin omtanke med div saker. Det gäller bara att blåsa upp glöden till en flamma, sen kommer brasan brinna länge. Alla förutsättningar finns. Har en stark känsla att det är någon slags milstolpe, antingen eller, och möjligheten finns. Var ju som sagt en seriös relation i två år fram till i våras. Då värmen kom, "bodde" jag på hojjen och kom på helt andra tankar. Hade nästan glömt bort henne under sommaren...men vi fann liksom varann framåt hösten, men på lite fel sätt kanske. Jag fick tillbaks alla känslor direkt, säkerligen hon också. Däremot verkar det som att hon inte är helt säker, hon verkar vilja bli övertygad. Sen är det ju saker som hon påpekat, är stora brister hos mig.. Saker som jag helst vill utelämna här, men det har med jobb att göra, har inget vanligt 09-17 jobb, hon anser att jag borde omskola mig, leva mer seriöst osv - vilket jag tror är viktigt för henne. Så jag är inne på lite andra spår, som kanske inom kort borde bidra till hennes inställning..Chrille skrev:Jag tycker inte att du ska ge upp, men du har passerat en viktig gräns. Du måste vara rädd om dig själv. Har du betett dig som en idiot så är det bra för dig att du har insett det och slutat med det men det finns ingen anledning att bli helt självutplånande. Och som du säger, du kan lida av en fix idè mer än en sann förälskelse. Var rädd om dig.
Mcbrud skrev:Visa henne den här tråden... att du ber om hjälp för att få behålla henne...
Jag hade iaf fallit pladask då...
Vackert skrivet förresten....![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |