Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Th1anonly skrev:Säger bara: Det du inte kan få vill man ha!!!!! Det gäller det mesta i denna värld tyvär. LYCKA TILL![]()
Orca69 skrev:Om du menar..
Så håller jag med om det, viktigt att visa att man bryr sig om henne, men man ska nog inte pusha om det sista där får då tar hon det nog som att man haft baktankar, hehe.
Ett tips är att inte lägga ut en tråd på SH om det.IronMike skrev:..blommor, chocklad, smörande - funkar inte. Vad göra?![]()
För att göra en lång historia kort.. hennes pappa gick bort förra vintern,samtidigt som jag inte kunde få loss tillräkligt med tid. Hon blev väldigt sårad, det blev sämre och sämre, till slut - slut. Sen har vi hela tiden haft kontakt, lite som kompisar, har gjort allt. Då menar jag allt. Följt med som sällskap till Usa, hjälpt med flytt osv. Märker på henne att, innerst inne, så vill hon. Men vågar inte ta chansen att ge det en seriös chans. Det skulle lika gärnak unna vara en relation i dagsläget åm man lade till lite mer sex och lät det var officiellt att man var ett par....Nursey skrev:Maran o Oljekyld har helt rätt. Om hon inte svarar på dina andra försök, dra dig lite tillbaka på den fronten. Visa att du finns för henne på alla sätt men inte genom en massa materiella saker. Visa att du e seriös genom att som oljekyld sade: backa.
Hoppas det går bra, det märks ju att du gillar henne![]()
Varför inte? ..sålänge den är seriös, kanske finns ett eller annat tips att snappa upp från någon som varit med om liknande? Eller åtminstone finna lite motivation till att härda ut och låta tiden avgöra.valmers skrev:Ett tips är att inte lägga ut en tråd på SH om det.
I somras lacka hon ur vid ett tillfälle för att jag var lite för på.. men hon fick ju sitt break, vara för sig själv massor, mitt tålamod fanns hela tiden kvar. Och det var hon som återupptog kontakt de gånger vi var ifrån varann i veckor utan att jag hörde v mig..Sad Glad skrev:Lugna dig och var inte så desperat så kanske du lockar fram hennes intresse igen. Jag tror du håller på att skrämma iväg henne... :/
Hehe,. I understandKleiv skrev:Kasta omkull henne när hon maserar dina axlar som du föreslog i en annan tråd, tjejer älskar våld![]()
Detta ska tolkas ironiskt, mvh Kleiv.
Thanxjuha01 skrev:Bläddra i den här tråden lite, för det finns en hel del tips där!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=61283
Det där är nog typiskt ganska vanligt.. Det känns som att man kan skärpa sig på såna punkter. Men jag har ju aldrig behandlat henne illa, eller varit taskig på något sätt - där är mitt största problemAgent Apelsin skrev:Vad har du gjort för dumt för att hon inte ska lite på dig? Varit otrogen med hennes syrra eller nåt sånt?
Slåss du puben när du är full?
Beroende på orsak så är det ju olika sätt att hantera det på. Är det alkoholrelaterat så är det ju bara att skära ner drickat till 3 öl per kväll.
Annars får du nog lita på dom som säger att du måste ge henne utrymme, backa ner lite. Säg att du finns där men kryp inte efter henne.
Men vad vet jag egentligen, är ju inte utbildad relationsexpert direkt..
Det har jag gjort flera gånger.. gick en kurs för ett par år sen och lärde mig allt om massage, hon har ont i axlarna ibland. Så allt de där är redan gjortJonathan skrev:Annars är en sak som flickor inte kan motstå är när man tar hand om dom utan en massa materiella prylar = massage.
Ge henne en helkväll efter ni blivit sams igen med massage och olja och hela balletten (dvs. du lagar en GOD middag, filmkväll, musik, sist en lååång massage och om du har tur -> jufsa).![]()
IronMike skrev:....... Följt med som sällskap till Usa, hjälpt med flytt osv. Märker på henne att, innerst inne, så vill hon. Men vågar inte ta chansen att ge det en seriös chans. Det skulle lika gärnak unna vara en relation i dagsläget åm man lade till lite mer sex och lät det var officiellt att man var ett par....
När man inte är med henne, så är hon lite kylig, inget gulligull på sms eller så, men det är inte hennes stil heller. När man väl är med varann så är hon världens sötaste, om jag ger en "hejdå-kram" som i lördags, när jag hjälpt henne att flytta. Hyrde släp, tog ledigt etc -så släppte hon inte taget. Hon höll kvar mig, hårt och länge.
Verkar vilja veta massor om mig -vad jag gör när vi inte är med varann. Nyfiken på sms, vilka jag träffar och har kontakt med.
.....
Jag fattar egentligen inte vad hon vill eller är ute efter![]()
.....![]()
IronMike skrev:..blommor, chocklad, smörande - funkar inte. Vad göra?![]()
QUOTE]
Crille o jag är nog överens där.Hur du ska göra, har själv varit med om i stort detsamma, fast ännu värre.![]()
Tycker du ska ta ett seriöst rejält snack, inga presenter, möjligen en röd ros, en fika på ett lugnt ställe.
Berätta allt du tycker och vill, ge henne ett utimatum. Tar hon det inte vid det här laget efter all tid som varit, då är det inte dig hon vill ha enligt sitt hjärta. Hon vill ha en själsfrende eller extra bror eller surogat pappa. Då är det bara att bryta ihop, bit ihop å gå vidare som en man .
Hör aldrig av dig, det får hon göra.
Å när hon gör det ska det vara för att hon vill ha dig, annars ingen ide.
Låter hårt men det funkar 99 av 100, för din egen skull, du kommer att må bättre, det finns SÅÅÅÅ många bra tjejer som inte vill annat än bara ta hand om sådana som oss.![]()
![]()
honkiie skrev:Jag skulle lägga ner.
Chrille skrev:Lessen att vara..
Nursey skrev:Hon verkar inte A) fatta hur mycket detta påverkar dig eller B)känna på samma sätt. Så jag röstar på att du tar ett snack med henne (för sin egen sinnesro) där du kollar om det kan bli ni eller inte, men lägg inte beslutet helt i hennes händer...alltså håll huvudet högt och säg att nu får hon bestämma sig annars måste du gå vidare..utan henne.
Du gör dig olycklig. Dumpa stenhårt efter ultimatumsamtalet. Noll kontakt, svara aldrig i telefon eller på mess, öppna inte dörren om hon ringer på. Ingen kram efter ultimatumsamtalet.IronMike skrev:För att göra en lång historia kort...
valmers skrev:Du gör dig olycklig. Dumpa stenhårt efter ultimatumsamtalet. Noll kontakt, svara aldrig i telefon eller på mess, öppna inte dörren om hon ringer på. Ingen kram efter ultimatumsamtalet.
Fruktansvärt svårt, men det är det enda sättet.![]()
valmers skrev:Du gör dig olycklig. Dumpa stenhårt efter ultimatumsamtalet. Noll kontakt, svara aldrig i telefon eller på mess, öppna inte dörren om hon ringer på. Ingen kram efter ultimatumsamtalet.
Fruktansvärt svårt, men det är det enda sättet.![]()
Chrille skrev:En liten varning bara.
Jag gjorde precis så. Förklarade vänligt att jag inte var intresserad av att vara kompis utan vill ha allt eller absolut ingenting.
Nu sitter jag där med hus, trädgård, kärring och en helvetes massa förpliktelser. Har inte kört hoj en meter på 2 år, men nu ska det iofs ändras.
Ibland när vinden viner kring knutarna och och man inser att man vet var man kan köpa billig fönsterfärg men inte har en aning om var man kan köpa kedjeolja till ett vettigt pris så undrar man vad man har gjort....
Chrille skrev:Ibland när vinden viner kring knutarna och och man inser att man vet var man kan köpa billig fönsterfärg men inte har en aning om var man kan köpa kedjeolja till ett vettigt pris så undrar man vad man har gjort....
Men hur fan vet man någonsin dåtassen skrev:Sen efter 20 år kommer den totala förnedringen med skillsmässa, när hon kommer på att hon ska förverkliga sig själv.....![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|