Chris Ash
Kapten Gars
Ravetrancer skrev:du skulle mao stjäla 500 lappen?
Förmodligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:du skulle mao stjäla 500 lappen?
stavgren skrev:Klart jag behåller pengarna. Samma sak om jag hittar en hoj med nyckeln i eller ett skinnställ som ligger o dräller över en hojsadel nånstans. Folk får väl hålla kolla på sina saker.
![]()
RAVESMURF skrev:om du ser en tjej på stan som är skitfull, sätter du på henne då också eller? hon får väl hålla reda på om hon är redlös eller inte? :kocko
inser att jag är lite väl vass, ber om ursäkt på förhand för eventuella obehagskänslor
ft skrev:Skulle gärna vilja ta min plats på piedestalen som en moralens väktare men jag vet inte om jag kan.
Markus skrev:I den här tråden har det blivit mer uppenbart än någonsin att den platsen ändå är upptagen...![]()
Likewise.. Maaan sicken bild...abstruse skrev:Jag hade tänkt skriva ett moralkärringinlägg i tråden, men så fick jag syn på Masonits avatar och nu har jag så att säga tappat tråden fullkomligt.![]()
abstruse skrev:Är det några platser som är upptagna tycks det mig vara de i Eldsjön [tm].
Markus skrev:De verkar upptagna båda två...Då får väl jag välja det tredje alternativet, ta pengarna från den som tydligen ändå inte ville ha dem tillräckligt gärna och ge dem till bättre behövande.
/Markus Hood
abstruse skrev:Nu sabbar du nog fullständigt våra vänstervridna forumfränders bild av dig...![]()
abstruse skrev:Men snälla! Ser du inte Stavis har satt ut en smiley för att utifall att den så uppenbara ironin gått läsaren förbi verkligen inte skulle missuppfattas. Likväl...![]()
Lugn skrev:Den dagen jag tappar planbok, mcnycklar el dyl och nagon javel behaller dom sa kommer jag helt diplomatiskt riktigt banka skiten ur den lilla rattan...
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |