Chris Ash
Kapten Gars
Ravetrancer skrev:du skulle mao stjäla 500 lappen?
Förmodligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:du skulle mao stjäla 500 lappen?
stavgren skrev:Klart jag behåller pengarna. Samma sak om jag hittar en hoj med nyckeln i eller ett skinnställ som ligger o dräller över en hojsadel nånstans. Folk får väl hålla kolla på sina saker.
![]()
RAVESMURF skrev:om du ser en tjej på stan som är skitfull, sätter du på henne då också eller? hon får väl hålla reda på om hon är redlös eller inte? :kocko
inser att jag är lite väl vass, ber om ursäkt på förhand för eventuella obehagskänslor
ft skrev:Skulle gärna vilja ta min plats på piedestalen som en moralens väktare men jag vet inte om jag kan.

Markus skrev:I den här tråden har det blivit mer uppenbart än någonsin att den platsen ändå är upptagen...![]()
Likewise.. Maaan sicken bild...abstruse skrev:Jag hade tänkt skriva ett moralkärringinlägg i tråden, men så fick jag syn på Masonits avatar och nu har jag så att säga tappat tråden fullkomligt.![]()
abstruse skrev:Är det några platser som är upptagna tycks det mig vara de i Eldsjön [tm].
Markus skrev:De verkar upptagna båda två...Då får väl jag välja det tredje alternativet, ta pengarna från den som tydligen ändå inte ville ha dem tillräckligt gärna och ge dem till bättre behövande.
/Markus Hood
abstruse skrev:Nu sabbar du nog fullständigt våra vänstervridna forumfränders bild av dig...![]()

abstruse skrev:Men snälla! Ser du inte Stavis har satt ut en smiley för att utifall att den så uppenbara ironin gått läsaren förbi verkligen inte skulle missuppfattas. Likväl...![]()

Lugn skrev:Den dagen jag tappar planbok, mcnycklar el dyl och nagon javel behaller dom sa kommer jag helt diplomatiskt riktigt banka skiten ur den lilla rattan...
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller