Honda MSX 125

Och så här blev det när den är komplett apterad inför stundande och oklara äventyr.

Oaktat om det blir Himalaya, Harstad, Härnösand, Harads eller bara Häromkring så tänker jag att den kommer att bli en annorlunda kompis, som öppnar för samtal vid den där macken där man stannar för en korv.

Hur som helst ett roligt projekt.
Är den färdig då?
Troligtvis inte, det finns alltid saker man funderar på, som rallytornet, andra ljuddämpare, elektroniska uppdateringar, stötdämpare, trådekerfälgar, dekalkit….ja, listan kan göras lång.
Men för tillfället så ska jag bara njuta av karamellen.

MSXavd_02.jpg

MSXavd_03.jpg

Och så här blev det när den är komplett apterad inför stundande och oklara äventyr.

Oaktat om det blir Himalaya, Harstad, Härnösand, Harads eller bara Häromkring så tänker jag att den kommer att bli en annorlunda kompis, som öppnar för samtal vid den där macken där man stannar för en korv.

Hur som helst ett roligt projekt.
Är den färdig då?
Troligtvis inte, det finns alltid saker man funderar på, som rallytornet, andra ljuddämpare, elektroniska uppdateringar, stötdämpare, trådekerfälgar, dekalkit….ja, listan kan göras lång.
Men för tillfället så ska jag bara njuta av karamellen.

View attachment 509351

View attachment 509352
Så jävla läcker !

Här är min GromView attachment 518547
Kam, insug, helsystem, ecu-flash, uppgraderad bakdämpare, andra fjädrar/olja i framgafflarna, "clip-on-styre" samt div kosmetiskt.View attachment 518549View attachment 518550View attachment 518551View attachment 518552View attachment 518553View attachment 518554

Vad förväntar du dig för resultat av "viktkompenseringen" ?

Jag menar en 16 åring väger ju nästan ingentin, man fiser ju omkull en sådan på flera meters håll.
Dubbla förarvikten borde ju tillåta dubbla effekten nu då?

Vad förväntar du dig för resultat av "viktkompenseringen" ?

Jag menar en 16 åring väger ju nästan ingentin, man fiser ju omkull en sådan på flera meters håll.
Dubbla förarvikten borde ju tillåta dubbla effekten nu då?
Vad tänker du som relaterar till viktkompensering?
Ser ingenting i inlägget som relaterar till det.
Däremot så finns det en faktor att göra "sin sak" av hojen, som med allt annat.
En del sätter dit ett slip-on, eller tajl-tajdy. eller lägger tid på att implementera ett lithiumbatteri (viktproblemet sitter troligen ovan bensintanken).
Alla dessa saker ger mediokra prestadaförbättringar, kanske försämringar, men en själslig tillfedställelse.
Så ser jag på saken....

Vad tänker du som relaterar till viktkompensering?
Ser ingenting i inlägget som relaterar till det.
Däremot så finns det en faktor att göra "sin sak" av hojen, som med allt annat.
En del sätter dit ett slip-on, eller tajl-tajdy. eller lägger tid på att implementera ett lithiumbatteri (viktproblemet sitter troligen ovan bensintanken).
Alla dessa saker ger mediokra prestadaförbättringar, kanske försämringar, men en själslig tillfedställelse.
Så ser jag på saken....

Kam, insug, helsystem, ecu-flash gör man ju främst för att få några fler pållar, för att kompensera att man inte längre väger som en 16 åring...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman