Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan...du är som en spelutvecklare....triggar hjärnans belöningscentra hela tidenNu tar du ju monterat ruta och RAM-fäste för GPS men ett rallytorn hade ju varit nåt som passat på din hoj.
Fan...du är som en spelutvecklare....triggar hjärnans belöningscentra hela tiden![]()

I brist på lössnö så har jag lagt några timmar i garaget istället.
Nu känns det hyfsat färdigt, förutom kolfibertornet som @bosse-l vill ha på plats, vi får väl se...
Men dax att rulla ut den mellan regnskurarna, för att se om det går att få några bättre detaljbilder.
View attachment 509345

Vissa saker ser man inte förrän man tittar på bilderna efteråt.
Jag trodde att du monterat Sveriges längsta bakskärm men jag zoomade in lite.
View attachment 509356
Så jävla läcker !Och så här blev det när den är komplett apterad inför stundande och oklara äventyr.
Oaktat om det blir Himalaya, Harstad, Härnösand, Harads eller bara Häromkring så tänker jag att den kommer att bli en annorlunda kompis, som öppnar för samtal vid den där macken där man stannar för en korv.
Hur som helst ett roligt projekt.
Är den färdig då?
Troligtvis inte, det finns alltid saker man funderar på, som rallytornet, andra ljuddämpare, elektroniska uppdateringar, stötdämpare, trådekerfälgar, dekalkit….ja, listan kan göras lång.
Men för tillfället så ska jag bara njuta av karamellen.
View attachment 509351
View attachment 509352
Här är min GromView attachment 518547
Kam, insug, helsystem, ecu-flash, uppgraderad bakdämpare, andra fjädrar/olja i framgafflarna, "clip-on-styre" samt div kosmetiskt.View attachment 518549View attachment 518550View attachment 518551View attachment 518552View attachment 518553View attachment 518554
Vad tänker du som relaterar till viktkompensering?Vad förväntar du dig för resultat av "viktkompenseringen" ?
Jag menar en 16 åring väger ju nästan ingentin, man fiser ju omkull en sådan på flera meters håll.
Dubbla förarvikten borde ju tillåta dubbla effekten nu då?
Vad tänker du som relaterar till viktkompensering?
Ser ingenting i inlägget som relaterar till det.
Däremot så finns det en faktor att göra "sin sak" av hojen, som med allt annat.
En del sätter dit ett slip-on, eller tajl-tajdy. eller lägger tid på att implementera ett lithiumbatteri (viktproblemet sitter troligen ovan bensintanken).
Alla dessa saker ger mediokra prestadaförbättringar, kanske försämringar, men en själslig tillfedställelse.
Så ser jag på saken....
Jo då bara man gillar att strecha liteMan får inte vara lång, typ över 180, om man ska trivas med denna hoj, va?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |