Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Otippat att du tycker att den är för dyr....Tyvärr alldeles för dyr. Man kan köpa tre fräscha beghojar för dessa pengar och därmed täcka alla sina behov av olika mc-typer. MSX har trots allt ett ganska smalt register.
Det är väl desto bättre.Tyvärr alldeles för dyr. Man kan köpa tre fräscha beghojar för dessa pengar och därmed täcka alla sina behov av olika mc-typer. MSX har trots allt ett ganska smalt register.
Tjena!@OceanK
Det var en stilren liten rackare, tänkte på dina blinkers den går igenom besiktning med dessa?
Vad har du för användningsområde för denna, pendling eller bus hoj?
Tack men tyvärr är det för långt att åka, letar i Värmlands området med ca 30 mil radie.Såg denna o kom o tänka på dig

Följer…Det kanske är så att andra delar av världen har greppat konceptet?
View attachment 507999
Men man kanske får fixa det själv?
Jag har i alla fell en tanke om att skapa en adventure MSX, vi får se hur det går, och vad resultatet blir.
Men jag har mycket ledighet nu, så det kan jag inte skylla på....
Så...utgångsläget är här, så får vi se vad resultatet blir:
View attachment 508000

Kul med fler som har en Msx 125! Är fortfarande super nöjd med min!Det kanske är så att andra delar av världen har greppat konceptet?
View attachment 507999
Men man kanske får fixa det själv?
Jag har i alla fell en tanke om att skapa en adventure MSX, vi får se hur det går, och vad resultatet blir.
Men jag har mycket ledighet nu, så det kan jag inte skylla på....
Så...utgångsläget är här, så får vi se vad resultatet blir:
View attachment 508000
Kör också en. Riktigt rolig maskin. Och mot all förmodan funkar det att skjutsa på också hyfsat bra.Kul med fler som har en Msx 125! Är fortfarande super nöjd med min!
Fan va roligt o höra. Är det ngn mer från Gbg är bara jag som kör msx 125? Har du moddat din o med vad ? Årsmodell ?Kör också en. Riktigt rolig maskin. Och mot all förmodan funkar det att skjutsa på också hyfsat bra.
Sorry, missade ditt inlägg. Det är en 2024 helt omoddad för att det hanns inte i år. Min andra hoj krävde all uppmärksamhet. Men nästa år så.Fan va roligt o höra. Är det ngn mer från Gbg är bara jag som kör msx 125? Har du moddat din o med vad ? Årsmodell ?

Har precis kört igång mitt adventure-projekt, efter några dagar med julfirande.
Det första blir att strippa av den plasten, så att man ser hur det elektriska ska modifieras.
Sedan är en rejäl hasplåt hög prio, egentligen mycket för att jag ska kunna lyfta den med MC-lyften, och jobba enklare med allting.
Det är lite svårt nu, när avgassystemet går längs hela underdelen.
View attachment 508415
View attachment 508416
Ja, det där var ju riktigt fränt.Men är avgassystemet ska du väl ändå byta ut mot detta system? Har du kollat att bukplåten passar? https://fullblownmotorsports.com/full-blown-stage-1-turbo-kit-honda-grom-msx125
Fast det är ju lite fusk att köpa ett kit![]()

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |