GizmoBlade
Medlem
stiiiiiiila dig...klart du inte betalar för ursprungseffekt om i VV:s papper står att du har lägre effekt mm...låter som ett par nötter som har gett dig d svaret min vän.
om jag slänger en 50cc honda MT motor på en cbr600 ram.... och den blir godkänd av vägverket...ska man då betala effekten på en cbr600 eller ?
![]()
tror du mig inte så får du väl ringa runt och fråga då.
men det är sant !
och vad har en honda MT5 med saken att göra,, ?? då är det ombygt fordon och ska reg besiktas.
läs på innan du lägger dumma komentarer.
Undvik Dynojetkit till förgasare.Du bara ber om trubbel med hojen.Cykeln kommer att gå skitfett.Jag kan ge dig ett tips om hur du får samma effekt Gratis på 5 sekunder.Öppna choken fullt och kör så mycket det går.Jag hade en Sukka förut med Dynoskräp, den bluddrade på låga varv och blev lätt sur om man finåkte.Detta trots injusteringar i bänk 2ggr när jag var missnöjd.Jag satte i originalnålar fast 1 storl större, det kändes som om jag fick 200cc mer i motorn.Satan vad den gick sen.Så ska du stycka om så kör originalnålar fast större.Annars kommer du att slita ut dina munstycken på nolltid.