Honda CBR900RR Fireblade-tråden.

Hallåj!

Funderar på om 99'ans hastighetsmätare/instrument passar
på 96'ans kabelhärva..

Någon som vet / har en kvalificerad gissning? :)
 
Nu 1000:- plus frakt för en framskärm i kolfiber till 929 och 954!!!!! 2 st kvar!!!! PM:a namn, adress och telenummer så hörs vi!

Mvh Fredrik
 
Vart faen kan man hitta en billig undertail till en 98:a? Hitta på nån sida, men den låg på nästan 3 papp...
 
Nu kan även jag titulera mig Fireblade 900 rr ägare :tummenupp
Hämtade en -99:a igår. BOS slipon, nya däck och 1780mil.
Prislappen = 39000:-
Tycker själv att jag gjorde en bra affär, vad tycker ni?
Halleluja sommaren är räddad ;):yoparty
 
Nu kan även jag titulera mig Fireblade 900 rr ägare :tummenupp
Hämtade en -99:a igår. BOS slipon, nya däck och 1780mil.
Prislappen = 39000:-
Tycker själv att jag gjorde en bra affär, vad tycker ni?
Halleluja sommaren är räddad ;):yoparty

Låter ju kanon! Om den är hel och fin vill säga :)

Släng upp en bild på den snarast!
 
Låter ju kanon! Om den är hel och fin vill säga :)

Släng upp en bild på den snarast!

Finns en bild på den här http://www.agsskoter.se
Gå in på begagnat och där finns den.
Den är i kanonskick, inte en repa.
Den är ombyggs till fighter just nu (av firma), men jag kommer att återställa den till orginalskick per OMG, alla orginalgrejor finns kvar.
Nån som vill köpa en Lucas styrkrona?
Det enda som fattas nu är att snöhelvetet tinar bort vi har 1,60 i Adak just nu :mad:
Finns en bild på den i mitt garage oxå.
 
Last edited:
haha,, fan,, letade som en dåre efter denna tråden,, den va visst flyttad ;P

en fråga om besiktning. ska besikta när jag ställer på hojen, men vad ska man tänka på?

hojen är i stort sett orginal förutom slipon,mörk ruta, krasch puckar,
hört att man ska ha nån mer reflex bak, men de är ju reflex i lampan? eller?

skickar en bild med då.

mindre3-1.jpg


IMG_3339.jpg


nån som ser nått som dom kan gnälla på?

slipon:et låter inte så värst mkt,, tycker jag iallafall. så de får nog sitta på
 
Jag tror inte det sitter någon reflex i lampan. på min 92:a finns det inte. Så du behöver nog sätta dit en reflex bak. Den är ju bara ta bort sen om du inte vill ha den.

Beroende på hur petig besiktningsgubben är så kanske du behöver en list på kåpglaset. Tycker han att kanten är för vass kan du bli underkänd.

Annars går den igenom utan problem om du inte har massa glapp i lager.
 
Jag tror inte det sitter någon reflex i lampan. på min 92:a finns det inte. Så du behöver nog sätta dit en reflex bak. Den är ju bara ta bort sen om du inte vill ha den.

Beroende på hur petig besiktningsgubben är så kanske du behöver en list på kåpglaset. Tycker han att kanten är för vass kan du bli underkänd.

Annars går den igenom utan problem om du inte har massa glapp i lager.


ok,, nä jag har inga glapp alls,, kör in som den är och hoppas på de bästa.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top