Hjälp mig med rolig sport att utöva!!!

Fäktning...det tränade jag i flera år & har aldrig varit i bättre form, blåste i snitt 4-5 liter vätska / träning, + koordinationsträning, styrka & kondition. :tummenupp

Kolla upp Djurgårdens fäktningsklubb t.ex

Får man ha Zorro dräkt? För isf signar jag upp mig direkt

Last edited:
Klättring är inte särskillt dyrt jämfört med t.ex styrketräning.

Visst kommer du behöva skor och sele men ska du träna något annat behöver du skor och utrustning för det så materiall är nästan alltid nödvändigt oavsett sport.

Jag brukade klättra på Klätterverket och där kostade det typ 2400 att klättra 50ggr (2*25klippkort = 2 * 1000kr + Medlemskap á 400kr).

50ggr räcker bra för att klättra höst, vinter och vår. På sommaren kan du, och lär vilja, klättra utomhus.

Hoppa skärm! det är kul och man blir full på kvällarna!

3122612 Fäktning...det tränade jag i flera år & har aldrig varit i bättre form, blåste i snitt 4-5 liter vätska / träning, + koordinationsträning, styrka & kondition. :tummenupp

Kolla upp Djurgårdens fäktningsklubb t.ex
I snitt 4-5 liter vätska per träning, under hur lång tid då? Håller man på i 90 minuter måste man ju dricka som en flodhäst!

Nog för att jag i stort sett jämt har en bra vätskebalans i kroppen och svettas som ett svin på karaten men 4-5 liter kommer jag nog aldrig att komma upp i oavsett hur mkt jag anstränger mig.

Smakprov på lite kyokyshin :D

http://www.youtube.com/watch?v=3-bjEP0uE_A

Klättring är inte särskillt dyrt jämfört med t.ex styrketräning.

Visst kommer du behöva skor och sele men ska du träna något annat behöver du skor och utrustning för det så materiall är nästan alltid nödvändigt oavsett sport.

Jag brukade klättra på Klätterverket och där kostade det typ 2400 att klättra 50ggr (2*25klippkort = 2 * 1000kr + Medlemskap á 400kr).

50ggr räcker bra för att klättra höst, vinter och vår. På sommaren kan du, och lär vilja, klättra utomhus.

Korvgubbe, du har PM

3123589 Du ser väl att det är en ringsport... ska ja behöva skicka me ett klipp på där folk slåss oxå för att du ska förståååå
hur många utav kampsporterna är INTE en ringsport? :)

slåss gör man på gatan, jag slåss inte när jag utövar kampsport *påpeka*

hur många utav kampsporterna är INTE en ringsport? :)

slåss gör man på gatan, jag slåss inte när jag utövar kampsport *påpeka*

jaaa menar ju de!
Hade kunna skickat en länk på där två fightas i en ring men ingen hade fattat va de egentligen är för någe.. nu ville ja framhäva att Pride är en grym fightgala, oh yeah...
whatever, ja sparka sönder foten på sandsäck igår... jaa, jag förlorade mot en sandsäck!.. jag e klen :gnissla

3123629 jaaa menar ju de!
Hade kunna skickat en länk på där två fightas i en ring men ingen hade fattat va de egentligen är för någe.. nu ville ja framhäva att Pride är en grym fightgala, oh yeah...
whatever, ja sparka sönder foten på sandsäck igår... jaa, jag förlorade mot en sandsäck!.. jag e klen :gnissla
fast pride och K1 är ju inga rena sporter, det är ju en samlings punkt för de värsta av de värsta, typ som TOP GUN för F-14 piloter *hehe* :)

Ge fan i att fylla säcken med betongblock så ska det nog gå bättre nästa gång :tummenupp

fast pride och K1 är ju inga rena sporter, det är ju en samlings punkt för de värsta av de värsta, typ som TOP GUN för F-14 piloter *hehe* :)

Ge fan i att fylla säcken med betongblock så ska det nog gå bättre nästa gång :tummenupp

neh jag sa ju att pride är en gala..o de va den ja ville rikta uppmärksamhet på, inte fighting i allmänhet :P..

Mjae, får nog bli mindre klen tror ja..

Kärringkånkning tror jag är underskattad som sport. Man blir stark, snabb och har kroppskontakt med en kvinna under hela utövandet. Idealt! :tummenupp

http://www.sonkajarvi.fi/?deptid=14952
Kanske någon kan översätta, annars finns det några bilder att titta på.

3125306 Eftersom ni nu gått över till att visa hur ball man blir bara av att träna vissa kampsporter, så blir jag tvungen att göra er besvikna.
Ni har fel!
THIS IS THE SHIT!
http://youtube.com/watch?v=vHOA-VrcRZU
Ehm... sen när blev brottning INTE en kampsport? :va

Läs mitt första inlägg ang kampsport istället! Nog för att Karelin är häftig, men MMA och brottning är lite gayvarning, hålla på att kramas sådär. Näe, ska vara en stand-up fight enl mig iaf :D (är väl medveten om att jag retar gallfeber på massvis med människor nu)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul