Gixxer-Anders skrev:Inte så illa pinkat. Nu har jag helt plötsligt ännu svårare att förstå dina åsikter, men skit samma.
Socialliberal vettu... Blödig jävel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gixxer-Anders skrev:Inte så illa pinkat. Nu har jag helt plötsligt ännu svårare att förstå dina åsikter, men skit samma.
t-rex skrev:Vi har en fri arbetsmarknad i EU.
Markus skrev:Tydligen är den inte så populär i Sverige, med tanke på vad som tidigare diskuterats i tråden...
t-rex skrev:Gnällandet kommer från alla håll. Hur orkar folk?
Markus skrev:Jag vet inte vad du menar men min poäng är att ungefär halva tråden avhandlat Byggnads försök att inskränka den arbetsmarknad du skriver om.
t-rex skrev:Det är väl generellt dags för folk att sluta gnälla och vakna upp och lukta på de där jävla blommorna, för att andvända ett hollywoodskt uttryck.
Markus skrev:Jag vet fortfarande inte vem eller vad du menar.
t-rex skrev:Folk verkar ha svårt att greppa konceptet fri arbetsmarknad. Det är fascinerande. Hur svårt kan det vara?
Markus skrev:Det är alltså lögn? Kan du inte då vara vänlig och visa din källa?
EU, du vet att vi är med där va? Bra eller dåligt? Annan diskussion.
Vad har du för källa på det här då? Detta strider mot lagen?
Du kan inte hålla på och slänga dig med en massa obekräftade uppgifter.
Tror du på fullaste allvar att Sverige kan isolera sig från omvärlden och överleva? Ska vi införa kommunism och femårsplaner? Revolution? Eller?*KTM Mannen* skrev:Ja du vad ska man sägaHar du inte bättre att komma med!!!
![]()
Du kan ju själv läsa så sök,info kommer från Byggnads!!!!!![]()
*KTM Mannen* skrev:Ja du vad ska man sägaHar du inte bättre att komma med!!!
![]()
Du kan ju själv läsa så sök,info kommer från Byggnads!!!!!![]()
Ja för det har ju mamma lärt oss, ALLT som står i tidningarna och sägs på nyheterna i tÄvE är SaNT!!Markus skrev:Du har alltså ingen källa alls? Du har suttit med dina bittra arbetsskadade LO-polare och fantiserat ihop något, låt fulspriten vara nästa gång så kanske ni hamnar närmre sanningen. Varför skulle jag tro på Byggnads, som är part i målet - och inte på samlad medierapportering?
Precis. Tänk lite längre än näsan räcker.Texas Ranger skrev:Blabla....inskränkta floskler....blabla....smygrasist...blablablabla....förutfattande meningar....blabla....
Fan vad lack jag blir på alla idioter som inte tänker längre än vad näsan är lång
![]()
Jag antar att du känner personen eftersom du så självsäkert kan göra ett uttalande som låter som fullständig mundiare?valmers skrev:Precis. Tänk lite längre än näsan räcker.
tobbeviking skrev:Ja för det har ju mamma lärt oss, ALLT som står i tidningarna och sägs på nyheterna i tÄvE är SaNT!!![]()
//Tobbe
Jag sitter inne med en gnutta sund förnuft, och en benhård tro på en fri marknad. Historien har visat att protektionism endast slår tillbaka på en själv i ett längre perspektiv.tobbeviking skrev:Jag antar att du känner personen eftersom du så självsäkert kan göra ett uttalande som låter som fullständig mundiare?
Hur kan du sitta inne med all denna info?
Är du spion eller har du bara helt enkelt jävligt kort näsa?
//Tobbe
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti