Coola Ola
Guest
Dr.Bike skrev:Nu är du ute i djup skit mammaknullare!(Now you´re in deep shit mothafucka)
Hörrö kompis: Alla som kan laga MAT själva Thermal, vet ju att man inte kan göra en biff eler hamburgare av ETT-hundra % köttfärs... där avslöjhade du att du bara äter färrdig mat.
Det krävs LITE annat oxå för att binda ihop skiten.
Men låt oss för sakens skull konstatera att av alla snabbmatshak i sverige som lever på slaktavfall är väl MAX iaf den minst dåliga?
Läs annars inlägg:http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2036669&postcount=6
Eh? Jag har gjort flertalet burgare med enbart nötfärs, ingen utfyllnad i köttfärsen öht. Salt och peppar givetvis men den ligger ju ovanpå hamburgaren
De håller ihop alldeles utmärkt. Det är nog du som får se över dina matlagningskunskaper 
Förstår inte heller den utbredda fascinationen över Max. Har visserligen bara ätit där 2 ggr men i mitt tycke är de ungefär lika goda som sådana man köper frysta i halvfabrikat. Max är möjligen nyttigare än McD och BK men eftersom smaken är som den är kvittar det. McD och Max är får nog samma betyg på äcklighetsskalan, de är dock äckliga på olika sätt. Väljer själv alltid BK om jag kan (nu äter jag iofs inte hamburgare speciellt ofta).
Dessutom får man ju 10 spänn i rabatt på BK om man är student
(Now you´re in deep shit mothafucka)
Klart att det går att göra burgare av bara nötfärs. Har ofta gjort det. Men vill man ha en mjukare eller annan konsistens måste man dra i andra produkter.