Hamburgarna

Vilket ställe kör du till om det är lika långt till varje?

• Antal röstningar
    0
Eftersom jag jobbar på donken så har jag både gott och ont att säga om dom.

Någon sa att det kändes som att hamburgarna slängdes ihop på 1,4 sekunder.
Nästan. Om vi är en fyra pers i köket kan vi kasta ut en hel del hamburgare på några minuter, och det kan man ju knappast säga om Burger king. Iaf inte det burger king jag har ätit på. Lång kö, mängder med folk (ullared) och dom jobbar skitsegt.
Jag vet inte exakt hur många sekunder det var men runt 220 sekunder är vad det max får ta från att kunden börjar sin beställning till att han har fått maten.
Testa att ta tiden nån gång om ni beställer många special hamburgare, typ utan lök, annan sås, extra ost. Om det är någon ny i köket brukar dom alltid strula till det och få göra om :hihi
Varje Mcdonalds resturang har en testperson som kommer dit och äter flera gånger i månaden för att testa service, renlighet, tider och allt annat som en kund upplever under ett besök på Donken.

Angående smaken så föredrar jag donken före Burger king när som helst.
Burger kings burgare smakar ju papp.

Last edited:
Säger bara "Skene special" på Frölich. De är hamhurgare som heter duga. Har käkat burgare både i Sverige, ute i Europa och i staterna men det är inget som slår frölich. :tummenupp

Edit: Skene special= minst 150g med friterad pesilja och smörstekta champinjoner.

Nu blev jag hungrig...typiskt

Last edited:
Alla som aker till dublin maste prova Eddie Rockets (finns liknande i USA som heter Johnny Rockets). Hamburger hak i total 50tals stil. men skit i inredningen...maten ar hogklass. Rent notkott med atminstone 5 cm tjocka hamburger biffar, farskt brod och sallad tomat etc. Man ser snubbarna forma hamburgarna fran "scratch" da man bestaller. Rekommenderas :tummenupp
(jobbdator :rolleyes: ..ursakta spraket)

Max är äckligt med ett halvt kilo majonäs eller va det nu är och dessutom får man alltid kalla hamburgare.

Mcdonalds borde tas ut på baksidan och skjutas sedan dom införde sin nya meny-välj-själv-grej.

Burger king och Sibylla är ok.

Hyfsat vinklade frågor... :hihi

Förmodligen av en som "inte förstått värdet i 100% nötkött på MAX" :lol

Nursey skrev:
Jag vet vad fem cenitimeter är...det är din "längd" plus 3 cm till ;)

Skämt åsido..de är verkligen så tjocka..:)

Hur tjock är hela hamburgaren med bröd och shit då?

Dr.Bike skrev:
Hyfsat vinklade frågor... :hihi

Förmodligen av en som "inte förstått värdet i 100% nötkött på MAX" :lol

100% nötkött på MAX,, my ass. Klippt från deras hemsida, innehållet i deras smaskiga burgare:
Anmärkning: Svenskt nötkött, vatten, potatis, ägg, torrmjölk, koksalt, potatismjöl, buljongpulver, potatisfibrer, kryddor (kryddmix bestående av druvsocker, kryddextrakt (rosmarin), jästextrakt (salt, jästextrakt, maltodextrin), surhetsreglerande medel (E330), vegetabiliskt fett).

Slutsats: MAX är överreklamerat och smakar dynga.

Nursey skrev:
Låt mig säga såhär...jag kan inte äta den utan att käkarna går ur led (eller att plocka isär den). Med bröd och allt blir den ca 10-12 cm. Skall fixa bildbevis så du tror mig :rolleyes:

Storleken stämmer, det finns en sån resturang i Aberdeen, scotland också nämligen. Gott som fan, orkade inte ens börja med stripsen. :)

Thermal skrev:
Storleken stämmer, det finns en sån resturang i Aberdeen, scotland också nämligen. Gott som fan, orkade inte ens börja med stripsen. :)

Alla karlar som kommer på besök (mest släkt tyvärr :( ) blir eld och lågor av maten där. Brorsan hatade Irland ("fy faaan vad fula brudar" :rolleyes: ) men skulle lugnt komma tillbaka för en burgare från Eddies :hihi

snabbåka skrev:
Nej definitivt inte.

Varför skall jag förklara för någon som aldrig kommer att förstå ?
Har du inte greppat deras koncept redan så lär du aldrig göra det.

Du skulle inte förklara konceptet, för företagsmahet kan jag förmodligen mer om än vad du vet, det känner jag på mig... Förklara hur man märker att råvarorna är bättre genom att äta hamburgaren. Utföligt. Kockjävlel :tungan !

kurre3 skrev:
Du skulle inte förklara konceptet, för företagsmahet kan jag förmodligen mer om än vad du vet, det känner jag på mig... Förklara hur man märker att råvarorna är bättre genom att äta hamburgaren. Utföligt. Kockjävlel :tungan !

Ähh, märker du inte att han är hjärntvättad ang MAX förträfflighet? Det blir lätt så när man står o flippar färsbiffar på nämd resturang. Sen att man kallar sig kock för det är en annan fråga. :rolleyes:

Thermal skrev:
100% nötkött på MAX,, my ass. Klippt från deras hemsida, innehållet i deras smaskiga burgare:
Anmärkning: Svenskt nötkött, vatten, potatis, ägg, torrmjölk, koksalt, potatismjöl, buljongpulver, potatisfibrer, kryddor (kryddmix bestående av druvsocker, kryddextrakt (rosmarin), jästextrakt (salt, jästextrakt, maltodextrin), surhetsreglerande medel (E330), vegetabiliskt fett).

Slutsats: MAX är överreklamerat och smakar dynga.

Nu är du ute i djup skit mammaknullare! :lol (Now you´re in deep shit mothafucka)

Hörrö kompis: Alla som kan laga MAT själva Thermal, vet ju att man inte kan göra en biff eler hamburgare av ETT-hundra % köttfärs... där avslöjhade du att du bara äter färrdig mat.
Det krävs LITE annat oxå för att binda ihop skiten.

Men låt oss för sakens skull konstatera att av alla snabbmatshak i sverige som lever på slaktavfall är väl MAX iaf den minst dåliga?
Läs annars inlägg:http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2036669&postcount=6

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back