Thermal
:borrar olja.
Tänkte precis skriva något liknande, det är faktiskt lite sekt varning över hela MAX grejen. Det är bara två leende fånar iklädda svensk nationaldräkt (sådana de har i reklamen) som fattas, ringandes på dörren för att sprida sitt evangelium .kurre3 skrev:Bagrunden till tråden är att jag ogillar den ondskefulla samhörigheten bland Max-vännerna som jag kan känna igen i andra sällskap som kukluxklan och Genovas vittnen t ex. Är inte alls förvånad över att vissa här reagerar som dom gör. Tror det är den äckliga gemenskapen som inbillar er att det är gott. Nån slags känna-sig-lite-bättre-mani av veta-bättre-folk.![]()
Det var det som serverades till lunch idag, tyckte att översättningen "gräddig svampsoppa" lät så där, så därför körde jag enhetligt hela vägen. Man ska inte blanda språk så där, tycker jag.tigrro skrev:Nu får du lugna dig. Först är du en jetebra kock eftersom du aldrig har köpt färdigmat. Jag fattar inte kopplingen där men..Sen är du så fin och duktig så att du skriver på engelska. Det är ingen avancerad engelska så om du bara skrev av menyn eller nått kunde du passat på att översätta.
![]()
![]()