Hamburgarna

Vilket ställe kör du till om det är lika långt till varje?

• Antal röstningar
    0
kurre3 skrev:
Bagrunden till tråden är att jag ogillar den ondskefulla samhörigheten bland Max-vännerna som jag kan känna igen i andra sällskap som kukluxklan och Genovas vittnen t ex. Är inte alls förvånad över att vissa här reagerar som dom gör. Tror det är den äckliga gemenskapen som inbillar er att det är gott. Nån slags känna-sig-lite-bättre-mani av veta-bättre-folk. :hihi
Tänkte precis skriva något liknande, det är faktiskt lite sekt varning över hela MAX grejen. Det är bara två leende fånar iklädda svensk nationaldräkt (sådana de har i reklamen) som fattas, ringandes på dörren för att sprida sitt evangelium .

tigrro skrev:
Nu får du lugna dig. Först är du en jetebra kock eftersom du aldrig har köpt färdigmat. Jag fattar inte kopplingen där men..:confused: Sen är du så fin och duktig så att du skriver på engelska. Det är ingen avancerad engelska så om du bara skrev av menyn eller nått kunde du passat på att översätta. :tummenupp :confused:
Det var det som serverades till lunch idag, tyckte att översättningen "gräddig svampsoppa" lät så där, så därför körde jag enhetligt hela vägen. Man ska inte blanda språk så där, tycker jag.

Thermal skrev:
Det var det som serverades till lunch idag, tyckte att översättningen "gräddig svampsoppa" lät så där, så därför körde jag enhetligt hela vägen. Man ska inte blanda språk så där, tycker jag.

Det var mer kopplingen bra kock = ingen färdigmat jag reagerade på. Jag äter färdigmat ibland, kan tycka att det är riktigt gott. Och jag ser mig själv som en bra kock. Inte utbildad eller krejjer men ändå..

Och creamy kunde bättre översättas med krämig i det sammanhanget. :tummenupp

Alla som vill äta god hamburgare ska käka hos kompis nere på Storgatan i Anderstorp. Beställ en Kruuse special nästa gång ni är där och tävlar/tittar. Godare hamburgare får man leta efter.

Annars är det Max som gäller.

:tummenupp

Thermal skrev:
Tackar, min var delikat. Caesear sallad, creamy mushroom soup, veal gulash with steamed brown rice and fruit sallad. Fjärran allt vad hamburgare heter. :tummenupp

Tack gode gud att nån har ätit värdigt idag! :)

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back