Maciej EVO VI
Gudomlig sporthojare
nej men med den byråkrati vi har här har man inte tid att göra på något annat sätt.valmers skrev:Precis, anarki är fina grejer.
Inta fan offrar jag all fritid jag har + lite till för att få genom en sån här grej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nej men med den byråkrati vi har här har man inte tid att göra på något annat sätt.valmers skrev:Precis, anarki är fina grejer.
Maciej EVO VI skrev:Med den inställningen du har till hur man borde göra så skulle du passa som politiker. Massor med pappersjobb men inget uträttas.
det är just det som är problemet i Sverige, varför ska man behöva lägga ner så j***a mycket av sin tid på att försöka ordna något sånt här? Man hinner ju bli så gammal att man inte orkar köra hoj längre
Nä då är det enklare att ta första bästa raka istället.
jepp det gör vi men bara för att det är en demokrati så behöver man inte ha så mycket byråkrati för allt.Kapten Stofil skrev:" varför ska man behöva lägga ner så j***a mycket av sin tid på att försöka ordna något sånt här? Man hinner ju bli så gammal att man inte orkar köra hoj längre"
..därför att vi bor i en demokrati?
Det är ju just så det är nu, eftersom det är så krångligt att få genom saker så skiter folk i det och kör sitt eger rejs.Blåflagg skrev:Med din inställning så skulle alla få som dom vill utan att det "de" behövde göra något, eller väldigt lite, själv.
Vem skulle enligt dig göra något dåSedan om man inte talar om och marknadsför sin
idé, hur skulle kommungubbarna förstå vad du/ni vill? Tankeläsning kanske![]()
valmers skrev:Jag är innerligt trött på de taffliga argument som alltid förs fram vid sådana här diskussioner. Vill man ha en raksträcka att stunta på får man:
1. Bilda en förening
2. Jobba som fan ideellt för att fixa ett stort medlemsantal
3. Jobba som fan ideellt för att åstadkomma en bra dialog med kommunen
4. Jobba som fan ideellt för att fixa privata finansiärer
5. Jobba som fan ideellt för att ordna positiv reklam för projektet
6. Jobba som fan ideellt för att ro iland projektet
Jag tvivlar på att det är speciellt många som stuntar som är redo att göra detta.
Du frågar fel person, jag är intresserad av roadracing.freddexwing skrev:Skulle du vilja ha en raka att stunta på i din närhet?
(Räcker med ett enkelt Ja el Nej)
/fredde
valmers skrev:Du frågar fel person, jag är intresserad av roadracing.
Jag är inte intresserad av stuntning, det har knappast med motorsport att göra, åtminstone inte i den form det diskuteras här.freddexwing skrev:Nää jag frågar dej, ja eller nej...
valmers skrev:Jag är inte intresserad av stuntning, det har knappast med motorsport att göra, åtminstone inte i den form det diskuteras här.
Frågan var Skulle du vilja ha en raka att stunta på i din närhet?freddexwing skrev:Så svårt kan det väl inte vara?
Ja eller Nej.
valmers skrev:Frågan var Skulle du vilja ha en raka att stunta på i din närhet?
De få gånger jag kör/kommer att köra på gata är lätt räknade, och när det sker stuntar jag inte. Därmed faller frågan, även om du envisas.
du är nog politiker i alla fall med de svaren ;-)valmers skrev:Frågan var Skulle du vilja ha en raka att stunta på i din närhet?
De få gånger jag kör/kommer att köra på gata är lätt räknade, och när det sker stuntar jag inte. Därmed faller frågan, även om du envisas.
Hehe, nu ställde du faktiskt en helt annan fråga.freddexwing skrev:Har jag fattat rätt:
Okej, du vill alltså inte ha en raka i din närhet avsedd för stuntning?
Nej, du har inte fattat rätt; det är mig likgiltigt om det finns en raka för stuntning i min närhet eller inte. Därmed är det meningslöst att fråga mig.freddexwing skrev:Har jag fattat rätt:
freddexwing skrev:Har jag fattat rätt:
valmers skrev:Nej, du har inte fattat rätt; det är mig likgiltigt om det finns en raka för stuntning i min närhet eller inte. Därmed är det meningslöst att fråga mig.
RedBaron skrev:Hehe, nu ställde du faktiskt en helt annan fråga.
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |