Gruppköpa CBR1000 ?

• Thread starter Thread starter KIRE
  • Start date Start date

KIRE

Guest
Hej alla Honda freaks :yoparty
Jag tänkte kolla upp intresset för en ide jag fick. Det borde vara någon mer än jag som ska köpa nya CBR till våren. Tänkte att man kunde bilda en grupp och sedan vända sig till olika Hondaförsäljare för att ta in offerter på ett antal MC
tillsammans. Det borde kunna pressa priset. Vi köper helt enkelt på det ställe där dom lämmnar den bästa offerten. Jag kan ta på mig uppdraget att sammanställa detta. Det är ju ingen panik direkt men bra att kolla intresset iallafall nu i god tid.
Så dom som är seriöst intresserade kan skriva här så kan vi diskutera fram den bästa lösningen. Kanska finns här någon med extra bra kontakter på Honda som kan företräda oss? Spåna på :)

Edit: Utgångspriset är 129900kr
Fösta lev mars/april

jag kan ordna honda maskiner, svensksålda givetvis. dock så behöver vi 10 beställningar

GIXxXER skrev:
jag kan ordna honda maskiner, svensksålda givetvis. dock så behöver vi 10 beställningar

Okej :Bugar Vad trevligt. Får jag ihop så många får du oxå vara med och slåss om ordern :)

jag behöver inte slåss, har mega stor tumme med mycket folk som gärna vill sälja många hondor utan vinstsyfte bara för att bli bäst

Jag är intresserad! :tummenupp

Det kan iofs bli så att jag köper R1 eller en gixxer men rätt pris, då slår jag till! :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park