fax
fy fan vad skön!
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=1443
vad e det för motor i den ?
fy fan vad skön!
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=1443
vad e det för motor i den ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
apbot skrev:fax![]()
![]()
![]()
![]()
fy fan vad skön!
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=1443
vad e det för motor i den ?
*Foxen* skrev:Jäklar vad grym den va!!provat å maxa den nåt?
hur fort går den på ett ca?
fax skrev:Ehhhh ingen aning ? fel drevning och lite dålig slirkoppling , har bara provat att puttra runt lite grann , det var ju att bygga den som var skojjigt![]()
Materialkostnaden var ungefär 700 kronor med färg och allt![]()
ja typ. Är det fel tycker du?Blondie skrev:Vad menar du med det?
Inga gruppköp om du inte tjänar på det?
Swedie skrev:ja typ. Är det fel tycker du?
Swedie skrev:ja typ. Är det fel tycker du?
fax skrev:Bling bling , läckra hjul till minisarna![]()
Swedie skrev:ja typ. Är det fel tycker du?
Blondie skrev:Ärligt talat så fattar jag inte vad du har med ett gruppköp att göra!
Men vill du sko dig på allt som händer på sporthoj så kan du väl börja ta betalt för annonser oxå.
Sen kanske vi ska betala serveravgift osv osv..................
Det du tjänar på tröjor o stickers borde räcka om en kille fixar en bra däckdeal o alla får bra pris ska du ha en bit av det oxå?
Varför anser du att du ska ha nåt alls?
Men tagga ner lite!Blondie skrev:Ärligt talat så fattar jag inte vad du har med ett gruppköp att göra!
Men vill du sko dig på allt som händer på sporthoj så kan du väl börja ta betalt för annonser oxå.
Sen kanske vi ska betala serveravgift osv osv..................
Det du tjänar på tröjor o stickers borde räcka om en kille fixar en bra däckdeal o alla får bra pris ska du ha en bit av det oxå?
Varför anser du att du ska ha nåt alls?
platniklas skrev:Okay att Swedie skulle få en viss procent el. dyl för W-motoracing's gruppköp, då den är med på framsidan på SH.
Men att han skulle ha betalt för våran och Therudeboy's beställning tycker iaf inte jag låter lika rätt.
Vänligen Niklas.
El Presidente skrev:NI som liksom jag beställt döörtbajjken GS-311 så kan jag upplysa er om att den HAR bakfjädring!
![]()
Har lyckats få tag i lite andra bilder än de som fanns på tillverkarens hemsida...
Ser helt OK ut måste jag säg!
Therudeboy skrev:Jag är smålänning men fan villig att slanta Mr Swedie för uttnyttjande av forumet. Utan Sporthoj.com hade detta aldrig funkat för min del.
Blondie skrev:Om swedie gör allt jobb ,visst kan han få lite för det men inte bara för att han driver ett forum

El Presidente skrev:NI som liksom jag beställt döörtbajjken GS-311 så kan jag upplysa er om att den HAR bakfjädring!
![]()
Har lyckats få tag i lite andra bilder än de som fanns på tillverkarens hemsida...
Ser helt OK ut måste jag säg!
vill ju åxa ha lite att kika på...Therudeboy skrev:Ja det här var tydligen det sista gruppköpet vi fick göra så nu är han inte värd något.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |