Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Sam skrev:
Det går bra :D Färgerna är tillgängliga för alla :banana Det är andra saker som vi har "deal" med.




Ja, det är vad du tror. Hur mycket fick du med i det priset. :7peta

Allt räknas inte i pengar. :banana





Det märkte jag för fria tulldokument ville dom då inte ge oss. Någon rabatt ville dom ej heller ge oss men den rabatten på á 37.50:- som ni fick spelar ingen roll, för lite pengar att tjafsa om enligt mig. I villket fall som helst så hoppas jag vi alla får hem våra skönheter välbehållna :)
 
Var någon mupp som åkte förbi mig inne i stan idag på en minimoto och den var verkligen INTE slö :)
Hoppas det är lika bra drag i våra.
 
Therudeboy skrev:
Det märkte jag för fria tulldokument ville dom då inte ge oss. Någon rabatt ville dom ej heller ge oss men den rabatten på á 37.50:- som ni fick spelar ingen roll, för lite pengar att tjafsa om enligt mig. I villket fall som helst så hoppas jag vi alla får hem våra skönheter välbehållna :)

37.50 * 600 = 22 500:- Alltid något. :D

Har du försäkrat mot höststormarna? CIF täcker inte det. Bara ett tips :tummenupp
 
Last edited:
Sam skrev:
Det går bra :D Färgerna är tillgängliga för alla :banana Det är andra saker som vi har "deal" med.


Ja, det är vad du tror. Hur mycket fick du med i det priset. :7peta

Allt räknas inte i pengar. :banana


Sam skrev:
37.50 * 600 = 22 500:- Alltid något. :D

Har du försäkrat mot höststormarna? CIF täcker inte det. Bara ett tips :tummenupp

Du är grym Sam! :Bugar :Bugar :tummenupp

Känns grymt säkert att lämna över pengar till dig till denna deal när man märker hur bra koll du har på allt.


Tack än en gång för tiden du lägger ner!




Vänligen Niklas.
 
Varför slutar inte idioterna som inta har fixat hoj genom sam börjat snurra på den här tråden??????????????Har ni fixat en bättre deal får ni väl vara glada,men skit i oss.Drabbar ingen fattig!Bort med :kocko :kocko :kocko :kocko :fatta! :fatta! :7peta :7peta :arsele :arsele
 
To_Xtrem skrev:
Jag är på!
Missade de första köpen totalt, känner meg helt utanför. Är riktigt
sugen på en minimoto nu asså. Vill ju inte vänta till januari! :huvet

Fixa någon som ska ta hand om det hela då :D jag har fixat kontakt med ett företag i kina med bra priser. :3freak


mvh/alper :tungan
 
jag vill också..

jag vill också köpa en minimoto men jag har missat alla tidigare inköp.. skulle vara bra om någon kunde ta tag i det och kolla om det finns fler som är intresserade. Jag är intresserad. Kanske kan göra en ny tråd om ett nytt köp så slipper man alla 118 sidor som skrevs förra året. jag är nybörjare inom ämnet och inte myndig än så jag törs inte ta tag i det.
 
Last edited:
lite offtopic nu men sry

fax

i din profil står det "Hoj: Sukkizukki gsx 600 F 1999 svart, med vita lysen och sporthoj.com klisterlappar. Kawasaki KX 250- 1990. + hembyggd mini"

har du några bilder på den hembyggda minin ?

:tungan
 
apbot skrev:
lite offtopic nu men sry

fax

i din profil står det "Hoj: Sukkizukki gsx 600 F 1999 svart, med vita lysen och sporthoj.com klisterlappar. Kawasaki KX 250- 1990. + hembyggd mini"

har du några bilder på den hembyggda minin ?

:tungan


Finns nån bild på den här i bildarkivet :) sök :hihi
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top