Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jävligt spännande 125race!
Hoppas på fler bra race idag
Sjukt bra raceJävligt spännande 125race!
Hoppas på fler bra race idag
Varför har inte Hayden alltid kört så här?
Nä men oj då, han tappade två placeringar under racet - gud så ovärdigtHörru du Space, kan du ge någon expertkommentar till Haydens åkning nu då eller räcker det att säga att Puig är jättejättedum? Nu har du tippat Hayden som vinnare varenda race det här året, bättre lycka nästa år till både dig och Hayden.
*SUCK* och *DUBBELSUCK* dom 2 tråkmånsarna ska med till viasatfaan man undrar ju ibland om dom tittar på samma race som vi andra, kommentarerna kommer ju ibland ett halvt varv senare.
Jävligt tråkigt att det inte går att lyssna på dom engelska istället ....
Nä men oj då, han tappade två placeringar under racet - gud så ovärdigt![]()
Bara någon som är riktigt bitter över 2006 fortfarande passar på att dela ut sparkar åt någon som faktiskt avslutat säsongen och sin Honda-karriär riktigt hyffsat. Om inte Hayden har i MotoGP att göra kan de f-n lägga ned serien, det visar inte minst race:t idag - det står inte folk på kö för att göra racen tätare och mer spännande direkt.
Fråga Checa vad han tycker om RC212Dvärg.Menar du moppe som i fysiskt mindre och har du i så fall några belägg för det? Att kutsen är mindre än på andra torde inte ha någon inverkan för föraren, jag skulle vilja se mått på hjulbas, gaffelvinkel, försprång, sadelhöjd och avstånd mellan sadel och clipon. Allt det där är dessutom justerbart, hur får Torkel annars plats på en 125?
Jag tror inte på några stora fysiska skillnader mellan Hondan och andra märken, olika förare har nog mycket justermån på sin förarmiljö.
Intressant. Det är alltså världsmästerskapet i antal armhävningar Puig är ute efter med sin adept.Att ha Puig över sig är nog inte det lättaste. Finns förare som som fått gå till idrottsspykolog efter en kort tid hos Puig. 500 armhävningar om dagen tex kräver han av sina förare att göra mm. Stefan Bradl slutade tex från Puigs Repsol Honda team innan han ens hade kört nått race. Och dom i 125cc behövde bara göra 300 armhävningar/dag. Och armhävningarna är nog bara en liten del av vad man ska göra om man har Puig som boss över sig..
Jag med. Av glädje.Neje! Jag skrek rakt ut när Kallio vurpade. Katten hoppade en meter rakt upp. Sjukt spännande race. Lite trist utgång ur min synvikel, men det är alltid kul när förarna satsar 110%.
Ja, slipstream-klassen var ju riktigt spännande att se på.Det här tar väl ändå priset som årets tråkigaste race? Var det på 12:e det var kamp? Tur man såg 125 och 250.
Hörru du Space, kan du ge någon expertkommentar till Haydens åkning nu då eller räcker det att säga att Puig är jättejättedum? Nu har du tippat Hayden som vinnare varenda race det här året, bättre lycka nästa år till både dig och Hayden.
Coolt när Takahashi tog Dovis hoj, det var bättre än hela racet.![]()
Det är ingen idé att försöka. Såren i tvåtaktssjälen läker aldrig.Nä men oj då, han tappade två placeringar under racet - gud så ovärdigt![]()
Bara någon som är riktigt bitter över 2006 fortfarande passar på att dela ut sparkar åt någon som faktiskt avslutat säsongen och sin Honda-karriär riktigt hyffsat. Om inte Hayden har i MotoGP att göra kan de f-n lägga ned serien, det visar inte minst race:t idag - det står inte folk på kö för att göra racen tätare och mer spännande direkt.
Seriöst? Om du inte vet vilka tändvätskor som ger vad här på forumet måste du ha teflonminne. Nej, Hayden tog ingen toppplacering, men femteplats och 26 sekunder ifrån täten är knappast så exceptionellt dåligt att just den tippningen var värd att hacka på, om nu det inte fanns en historia bakom trots allt? Du anser alltså att debatten spårade ur med mitt inlägg, jag tycker själv den spårade ur ett par inlägg tidigare.Som det står i citatet så ifrågasätter jag tippningen av Hayden som vinnare och det var han väl faktiskt en bra bit ifrån eller hur?
Självklart ska Hayden vara kvar i MotoGP, det är mer Space mentala tillstånd jag ifrågasätter här.
Varför du alltid ska dra upp 2006 utan att någon nämner det först är obegripligt. Seriöst underdogkomplex kanske. Inte särskilt snygg debatteknik i alla fall att kommentera saker som aldrig skrivits, debatten spårar ofelbart ur då.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |