Jag tror HRC undrar varför det tagit Hayden nästan två säsonger att komma på var gasen sitter...
Nej Gustav, men HRC undrar säkert vart leveransen från "Honda's Golden Boy #26" tagit vägen..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror HRC undrar varför det tagit Hayden nästan två säsonger att komma på var gasen sitter...
Jag tippar
1. Stoneface
2. Butter
3. Hayden
Råsstigh trillar omkull precis som förra året.
Gissar i princip som dig, men Stoners hand/tennisarm kommer fälla honom. Han orkar helt enkelt inte.
Att sätta ett snabbt kvalvarv är EN sak. Att orka en racedistans med skador en annan. Men jag gissar oxå på att Vale kör ut.
Dani vinner, andraplatsen kommer Hayden kriga om med....
Toseland!
Jepp!
Fyra kommer Colin och sen är det Stoner, Dovi eller RdP på femte efter att Dovi klippt fornminnet T-rex samt Kojak med klubban, som inte heller imponerat mer än att sätta EN enda vettig kvaltid.
Så Dovi gör en hjältemodig uppkörning och visar varför han ska vara den som kliver in i HRC nästa år.
Men som sagt, synd på Stoners båtben/tennisarm, han är den ende som kan matcha Hondorna i toppen denna gång! (tills han får sendrag alltså)
Ja hojen haf ju blivit en moppe, anpassad för den lille gnomen.
Dani vinner, andraplatsen kommer Hayden kriga om med...
Och Ducati lär ju inte direkt känna sig som loosers just nu iaf.
Men jag tror svaret ligger i att nu när allt redan är bestämt så kan Hayden köra mer fokuserat, skita i gammalt groll, och iaf visa att han kan.
Innan var han väl mer som en surunge bara för att just utvecklingen fokuserade på Dani.
Vad vet jag? Men det är en lika trolig anledning som nåt annat.
För köra det vet vi ju att han kan sedan han blev världsmästare.
Den troliga anledningen köper jag![]()
Jag hoppas på
1.hayden
2.melandri
3.capirex
Råsstigh trillar omkull precis som förra året.
Till slut efter år av förnedring klipper Nicky värdigt banden med HRC,
Går det att se tidsträningen så här i efterhand utan att köpa konto hos motogp.com? Kan ju inte besöka den sidan utan att se hur det gått heller... (blundar just nu för alla resultat)...
Nej han vurpade 2007 i kvalet, du och jag var på plats men du låg och spydde Oboy och missade alltDet var 2006 han körde omkull på racet. :teflonhjärna
9 Unforgettable Years![]()
Han sår redan nu frön för att 2010 kanske få en styrning på någon av satelithyndorna.
Dock riktigt underhållande körning från TFWDDI idag. Hoppas att han tar det imorgon så att man får se lite tårar på pallen igen.
Jag tippar:
1. Dani
2. TFWDDI
3. Stoner
Nej han vurpade 2007 i kvalet, du och jag var på plats men du låg och spydde Oboy och missade allt
Hur såg racetiderna ut? Rossis racetider lika usla som kvalet?
....
Det går inte se kvalet i efterhand i sin helhet även om man har konto. Bara ett sammandrag. Värdelöst!
Stoner under 1.33 med race-däck. Han blir nog svår att slå imorrn om kroppen orkar.Kval. (Röd = pole, Orange < 1:32, Gul < 1:33, Grön < 1:34 )
![]()
Skitunge gå och lägg dig nu...Men det var ju racet du tippade. Gubbe!
9 Unforgettable Years![]()
Att ha Puig över sig är nog inte det lättaste. Finns förare som som fått gå till idrottsspykolog efter en kort tid hos Puig. 500 armhävningar om dagen tex kräver han av sina förare att göra mm. Stefan Bradl slutade tex från Puigs Repsol Honda team innan han ens hade kört nått race. Och dom i 125cc behövde bara göra 300 armhävningar/dag. Och armhävningarna är nog bara en liten del av vad man ska göra om man har Puig som boss över sig..
Att ha Puig över sig är nog inte det lättaste. Finns förare som som fått gå till idrottsspykolog efter en kort tid hos Puig. 500 armhävningar om dagen tex kräver han av sina förare att göra mm. Stefan Bradl slutade tex från Puigs Repsol Honda team innan han ens hade kört nått race. Och dom i 125cc behövde bara göra 300 armhävningar/dag. Och armhävningarna är nog bara en liten del av vad man ska göra om man har Puig som boss över sig..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |