GP - Silly Season 2007.

Status
Ej öppen för fler svar.
Sukkorna har ju gått bra under testerna.
Är det något man lärt sig av vintertester så är det att de sällan ger en föraning om de verkliga reslutaten under säsongen. Suzukis åttahundra är säkert bättre än föregångaren. Men jag ska äta upp min hatt om den är så bra att Hopkins kan köra ifrån Rossi, Capirossi, Pedrosa eller för den delen Roberts.

Är det något man lärt sig av vintertester så är det att de sällan ger en föraning om de verkliga reslutaten under säsongen. Suzukis åttahundra är säkert bättre än föregångaren. Men jag ska äta upp min hatt om den är så bra att Hopkins kan köra ifrån Rossi, Capirossi, Pedrosa eller för den delen Roberts.
Oh boy, du ber verkligen om att få det nerkört i halsen :pannkyss

Jag har ingen koll på vintertesternas prognosvärde, men sukkorna har likväl imponerat. Jag tror inte heller att Suzuki tar märkestiteln, men jag tror och hoppas att de kan vara med bättre än 2006. Har dock inte bättre skäl för min tro än just vintertesterna.

men snälla du, du skämtar va?
om inte så gosse va fel du har, typ så mkt man kan ha.

Men kolla fronten då. Och kutsen på bilden som är tagen framifrån :fakta
Sådan likhet uppstår inte av en slump. Jag tror att de helt enkelt ritade av kawwas gamla 600 och ändrade lite för att det inte skulle bli alltför uppenbart :gnissla

GSVR XRG-0 om jag får be. :mattias
Varför då?
Rizla Suzuki kallar den själva för GSV-R800 i nyhetsbrev mm så det borde duga för oss också.
RC212V har säkert också någon inhemsk komplicerade modellbeteckning.
Jaha, men skriv då att det skulle vara pinsamt för NT (i ett PM ställt direkt till honom, tack :D ). Jag trodde att det var vad du tyckte - alltså att KR är överlägset Suzuki, allt inräknat.
Om NT skriver som han gör i sitt första inlägg ser jag ingen anledning till att hålla på och skicka PM.
Suzukis åttahundra är säkert bättre än föregångaren. Men jag ska äta upp min hatt om den är så bra att Hopkins kan köra ifrån Rossi, Capirossi, Pedrosa eller för den delen Roberts.
Räcker det med att han gör det på en enda tävling eller ska han vara före i totalen?
Är Vermeulen för medioker för att ens ta på allvar eller äter du upp din hatt även om han kör ifrån någon av de ovanstående på samma villkor som Hopper?

Hojen heter ju så. Att de gör det enkelt för plebejer samt kreti och pleti kan vi inte ta hänsyn till här på Racingforumet. ;) Hondan heter bara RC212V. :pannkyss
Då får väl jag representera kreti och pleti, den där konstiga modellbeteckningen kommer aldrig att lämna mitt tangentbord :blah

Q & A med Vermeulen: http://www.motorcyclenews.com/nav?p...sourceId=6353829&articleCategory=SPORT_MOTOGP

But the best thing was finishing in front of Valentino Rossi. He’s the biggest name in our sport, the crowd were amazing, they were singing "Vermeulen kicked Rossi’s ass, do dah, do dah” for hours and hours.

Last edited:
Räcker det med att han gör det på en enda tävling eller ska han vara före i totalen? Är Vermeulen för medioker för att ens ta på allvar eller äter du upp din hatt även om han kör ifrån någon av de ovanstående på samma villkor som Hopper?
Det räcker med en enda tävling. Att han ska sluta före Rossi, Capirossi, Pedrosa eller Roberts i totalen torde vara mer ossanolikt än att jag köper en snöslunga de närmaste veckorna.

Intressant!

Det räcker med en enda tävling. Att han ska sluta före Rossi, Capirossi, Pedrosa eller Roberts i totalen torde vara mer ossanolikt än att jag köper en snöslunga de närmaste veckorna.
http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,979372,00.html :D

Såg att du undvek att svara angående CV men det kanske beror på att han redan slagit dem du nämner (PI 2006 tex).

Last edited:
Ducati med ny MotoGp sponsor..

http://postproduction.digitalmedianet.com/articles/viewarticle.jsp?id=97701

MADONNA DI CAMPIGLIO, ITALY, Jan. 17, 2007 - SanDisk Corporation (NASDAQ:SNDK), the leader in delivering speed and reliability to digital photographers, today announced a two-year sponsorship of Ducati Corse's MotoGP race team, a performance leader in the high-speed world of motorcycle racing.

SanDisk's name and logo will appear on Ducati Corse MotoGP motorcycles, team clothing and riders' leathers, the two companies said during the unveiling of Ducati's Desmosedici GP7 racing motorcycle at the Wrooom MotoGP Event in Madonna di Campiglio.

http://superbikeplanet.com/2007/Jan/070118u.htm

Last edited:
Nej, det gjorde du inte. Du skrev att den redan gick bättre.
Kan du inte läsa innantill? :confused:

Såg att du undvek att svara angående CV men det kanske beror på att han redan slagit dem du nämner (PI 2006 tex).
Mitt minne borde vara bättre, men inte f-n har CV kör över mållinjen före Rossi och Pedrosa (med möjligt undantag från Laguna Seca 2006).

Last edited:
FIAT ska vara en ny personlig sponsor åt Rossi i år.

Ett förslag från Vanje om hur det skulle kunnat se ut om FIAT var huvudsponsorn för Yamaha..

Bifogat

• 03moto3.JPG
    03moto3.JPG
    83.1 KB · Visningar: 124
  • 02combinaison2.JPG
    02combinaison2.JPG
    85.7 KB · Visningar: 130
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...