GP - Silly Season 2007.

Status
Ej öppen för fler svar.
Design inspirerad av ZX6 -00. Inte för att det spelar någon egentlig roll, men den är inte särskilt snygg.

hojen är knappt designad för utseende alls ju, funktion går för allt nästa.
och om detnu vore en prioritet att designa för "looks", så inte faan skulle dom titta en sur kawa 600.

Capirex o Stoner hyllas som ett perfekt team par..

http://superbikeplanet.com/2007/Jan/070117a.htm

The Ducati Marlboro Team will leave Madonna di Campiglio on Friday morning for Malaysia, where it will take part in the first tests of the 2007 season at Sepang from January 22-24.

Bifogat

• 800ductaijan07.jpg
    800ductaijan07.jpg
    86 KB · Visningar: 92
Last edited:
Har Marlboro bytt logga igen? Ser ju ut som en streckkod.

Jag skrev att Roberts 800 säkert kommer gå bättre än Suzukin. Inget om hur Suzukin har gått :fakta
Och varför skulle den göra det :va
HRCs egen RC212V har ju bara varit snabbare än Suzukis GSV-R800 med kvaldäck på försäsongstesterna.

Last edited:
2720339 Har Marlboro bytt logga igen? Ser ju ut som en streckkod.

Och varför skulle den göra det :va
HRCs egen RC212V har ju bara varit snabbare än Suzukis GSV-R800 med kvaldäck på försäsongstesterna.
Fast risken att RC212V är långsammare än GSVR-XRG-0 när säsongen börjar är ganska liten, speciellt som Suzuki är såååå fattiga. ;)

Inte alls. Jag tror bara att Honda (som vanligt) kommer bygga en fenomenal motor och vet att KR bygger fenomenala chassien. Därtill Kenny Roberts Jr som är världsmästare i 500 och såg oerhört bra ut i slutet av förra säsongen.
Skulle de få stryk av två mediokra förare på varsin Suzuki vore det ju onekligen pinsamt.

hojen är knappt designad för utseende alls ju, funktion går för allt nästa.
och om detnu vore en prioritet att designa för "looks", så inte faan skulle dom titta en sur kawa 600.
Men kolla fronten då. Och kutsen på bilden som är tagen framifrån :fakta

Sådan likhet uppstår inte av en slump. Jag tror att de helt enkelt ritade av kawwas gamla 600 och ändrade lite för att det inte skulle bli alltför uppenbart :gnissla

Men strunt samma. Hoppas de får till en bra hoj. Det var kul att KR kunde vara med så bra på slutet förra säsongen. Kalla mig gärna bakåtsträvare men jag tycker om att se att duktiga privatstall kan vara med och leka.

Fast risken att RC212V är långsammare än GSVR-XRG-0 när säsongen börjar är ganska liten, speciellt som Suzuki är såååå fattiga. ;)
Fattiga är de nog inte men de satsar med största sannolikhet mindre pengar på MotoGP än vad Honda gör.
Hur som helst ser GSV-R800 lovande ut så här långt :)

Skulle de få stryk av två mediokra förare på varsin Suzuki vore det ju onekligen pinsamt.
Öh, nu hänger inte ajg med. Varför skulle det vara pinsamt att få stryk av Suzuki :confused:

Öh, nu hänger inte ajg med. Varför skulle det vara pinsamt att få stryk av Suzuki :confused:
Men hallå! Roberts är ju för fasiken 500-mästare och enligt NT ska ju KR212V köra ifrån Suzukin. Då vore det ju pinsamt om han hade fel och två "mediokra" gatsoffeförare skulle komma före.

Men hallå! Roberts är ju för fasiken 500-mästare och enligt NT ska ju KR212V köra ifrån Suzukin. Då vore det ju pinsamt om han hade fel och två "mediokra" gatsoffeförare skulle komma före.
Jaha, men skriv då att det skulle vara pinsamt för NT (i ett PM ställt direkt till honom, tack :D ). Jag trodde att det var vad du tyckte - alltså att KR är överlägset Suzuki, allt inräknat.

Sukkorna har ju gått bra under testerna. Fortsätter de så kan man inte snacka om att det är pinsamt att bli frånkörd av dem.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma