Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det något man lärt sig av vintertester så är det att de sällan ger en föraning om de verkliga reslutaten under säsongen. Suzukis åttahundra är säkert bättre än föregångaren. Men jag ska äta upp min hatt om den är så bra att Hopkins kan köra ifrån Rossi, Capirossi, Pedrosa eller för den delen Roberts.Sukkorna har ju gått bra under testerna.
Oh boy, du ber verkligen om att få det nerkört i halsenÄr det något man lärt sig av vintertester så är det att de sällan ger en föraning om de verkliga reslutaten under säsongen. Suzukis åttahundra är säkert bättre än föregångaren. Men jag ska äta upp min hatt om den är så bra att Hopkins kan köra ifrån Rossi, Capirossi, Pedrosa eller för den delen Roberts.
Men kolla fronten då. Och kutsen på bilden som är tagen framifrån
Sådan likhet uppstår inte av en slump. Jag tror att de helt enkelt ritade av kawwas gamla 600 och ändrade lite för att det inte skulle bli alltför uppenbart![]()
Varför då?GSVR XRG-0 om jag får be.![]()
Om NT skriver som han gör i sitt första inlägg ser jag ingen anledning till att hålla på och skicka PM.Jaha, men skriv då att det skulle vara pinsamt för NT (i ett PM ställt direkt till honom, tack). Jag trodde att det var vad du tyckte - alltså att KR är överlägset Suzuki, allt inräknat.
Räcker det med att han gör det på en enda tävling eller ska han vara före i totalen?Suzukis åttahundra är säkert bättre än föregångaren. Men jag ska äta upp min hatt om den är så bra att Hopkins kan köra ifrån Rossi, Capirossi, Pedrosa eller för den delen Roberts.
Hojen heter ju så. Att de gör det enkelt för plebejer samt kreti och pleti kan vi inte ta hänsyn till här på Racingforumet.Varför då?
Rizla Suzuki kallar den själva för GSV-R800 i nyhetsbrev mm så det borde duga för oss också.
Då får väl jag representera kreti och pleti, den där konstiga modellbeteckningen kommer aldrig att lämna mitt tangentbordHojen heter ju så. Att de gör det enkelt för plebejer samt kreti och pleti kan vi inte ta hänsyn till här på Racingforumet.Hondan heter bara RC212V.
![]()
Ser ändamålsenlig ut. Går säkert bättre än Suzukin.
Jag skrev att Roberts 800 säkert kommer gå bättre än Suzukin. Inget om hur Suzukin har gått.
![]()
Det räcker med en enda tävling. Att han ska sluta före Rossi, Capirossi, Pedrosa eller Roberts i totalen torde vara mer ossanolikt än att jag köper en snöslunga de närmaste veckorna.Räcker det med att han gör det på en enda tävling eller ska han vara före i totalen? Är Vermeulen för medioker för att ens ta på allvar eller äter du upp din hatt även om han kör ifrån någon av de ovanstående på samma villkor som Hopper?
Intressant!
http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,979372,00.htmlDet räcker med en enda tävling. Att han ska sluta före Rossi, Capirossi, Pedrosa eller Roberts i totalen torde vara mer ossanolikt än att jag köper en snöslunga de närmaste veckorna.
Kan du inte läsa innantill?Nej, det gjorde du inte. Du skrev att den redan gick bättre.
Mitt minne borde vara bättre, men inte f-n har CV kör över mållinjen före Rossi och Pedrosa (med möjligt undantag från Laguna Seca 2006).Såg att du undvek att svara angående CV men det kanske beror på att han redan slagit dem du nämner (PI 2006 tex).
Mitt minne borde vara bättre, men inte f-n har CV kör över mållinjen före Rossi och Pedrosa (med möjligt undantag från Laguna Seca 2006).
Kan du inte läsa innantill?![]()
Har Marlboro bytt logga igen? Ser ju ut som en streckkod.
FIAT ska vara en ny personlig sponsor åt Rossi i år.
Ett förslag från Vanje om hur det skulle kunnat se ut om FIAT var huvudsponsorn för Yamaha..
Vad är det för logga över San Disk? Ser lite ut som ett Alfa Romeo märke. Eller är det för att jag precis läst FIAT-inläggen?Exakt o den nya spons som visades upp "Sandisk" verkar ju inte få det största utrymmet direkt![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |