Riktigt snygga cyklar o skoj o lite annorlunda.. Hittade några minuter med Alex Barros med risk för att den vart uppe!!!Gustav O skrev:2699270Shit vad han var vass på PS.
http://www.youtube.com/watch?v=qHS3F_ayLIg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt snygga cyklar o skoj o lite annorlunda.. Hittade några minuter med Alex Barros med risk för att den vart uppe!!!Gustav O skrev:2699270Shit vad han var vass på PS.
Gjorde själv en ruskigt ful McDonalds-hoj precis![]()
![]()
Det hade varit kul att se!Har tydligen varit lite rykte om att Max Biaggi skulle ev göra ett wild card i MotoGP i år på Mugello med en Suzuki.
Ja, vore kul att skratta lite åt hans självklara misslyckande.Det hade varit kul att se!
Anthony West är klar för Mateoni Racing. Han kommer få köra med en aprilia RSV 250 LE. Besked väntas från FIM, DORNA och IRTA om hans plats i VM.
Jag hoppas han hinner få en chans på bra material någon gång, jag tror på grabben. Är det en gammal hoj i ett fattigt privatstall eller är detta bra nyheter?
Säg inte det. På hemmaplan och utan några större krav på sig från teamet kanske han kan klippa till med en bra placering.Ja, vore kul att skratta lite åt hans självklara misslyckande.
Hur skulle han lyckas med det? Låg ju inte bättre till än tvåa i sammandraget efter 12 race säsongen 2005. Förbannade dilletant! Skäggprydd till på köpet!!Säg inte det. På hemmaplan och utan några större krav på sig från teamet kanske han kan klippa till med en bra placering.
Även blinda hönor kan hitta korn.Hur skulle han lyckas med det? Låg ju inte bättre till än tvåa i sammandraget efter 12 race säsongen 2005. Förbannade dilletant! Skäggprydd till på köpet!!
![]()
Har du tid/lust att utveckla?Dock är det lite andra problem som nu måste lösas för honnom för att han ska få en plats i VM. Finns tydligen folk som inte vill ha honnom där..
Att Biaggi skulle kunna göra bra ifrån sig som wildcard i MotoGP för att han inte har något att förlora håller jag inte med om. Han har ju tvärt om allt att förlora. Biaggi lär vara omåttligt angelägen att komma tillbaks till MotoGP och ett blekt framträdande som wild card på Mugello skulle inte precis öka hans chanser. Han behöver göra som Bayliss: vinna!Men om vi ska vara lite mer seriösa. Han har stor erfarenhet av MotoGP på fyrtaktshojarna, han skulle köra på hemmaplan, han har ingenting att förlora. Det tror iaf jag skulle kunna vara en bra grund till en topplacering.
Att Biaggi skulle kunna göra bra ifrån sig som wildcard i MotoGP för att han inte har något att förlora håller jag inte med om. Han har ju tvärt om allt att förlora. Biaggi lär vara omåttligt angelägen att komma tillbaks till MotoGP och ett blekt framträdande som wild card på Mugello skulle inte precis öka hans chanser. Han behöver göra som Bayliss: vinna!
..
Har du tid/lust att utveckla?
MotoGP borde vara hans mål men å andra sidan kanske han känner att WSBK är en ny utmaning där han kan göra ett rejält avtryck genom att vinna titeln en eller ett par gånger.Att Biaggi skulle kunna göra bra ifrån sig som wildcard i MotoGP för att han inte har något att förlora håller jag inte med om. Han har ju tvärt om allt att förlora. Biaggi lär vara omåttligt angelägen att komma tillbaks till MotoGP och ett blekt framträdande som wild card på Mugello skulle inte precis öka hans chanser. Han behöver göra som Bayliss: vinna!
MotoGP borde vara hans mål men å andra sidan kanske han känner att WSBK är en ny utmaning där han kan göra ett rejält avtryck genom att vinna titeln en eller ett par gånger.
Nåja, vi kan ju ta upp diskussionen igen om det blir aktuellt med ett wildcard för Max.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |