Det stämmer och det är väl bra det. Därför som jag kommer hålla en tumme för Ratthapark Wilairot i 250R.Webspy skrev:2682219Inte för att vara den som e den..... men det finns en o annan sneögd snitsare med i leken oxå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmer och det är väl bra det. Därför som jag kommer hålla en tumme för Ratthapark Wilairot i 250R.Webspy skrev:2682219Inte för att vara den som e den..... men det finns en o annan sneögd snitsare med i leken oxå...
Jag trodde inte att kön, ras, ålder etc spelade någon roll, vi vill väl se de bästa förarna?Gustav O skrev:2682208Variation mot den vita, manliga heterosexuella normen. Jag skulle tycka det vore jävligt fränt med en svart lesbisk kvinna från Swaziland som piskar mattan med alla tuffa killar i GP-VM.
Men det är vi ju inte säkra på att vi får eftersom urvalet är väldigt smalt. Män, mestadels vita från rika industriländer. Övertygad om att det finns massor med talanger som inte upptäcks för att de bor i fel land, har fel kön eller religion.sandstream skrev:2682362Jag trodde inte att kön, ras, ålder etc spelade någon roll, vi vill väl se de bästa förarna?
Visst är det så, men tyvärr så kommer dessa talanger aldrig att komma i närheten av en RR-hoj.Gustav O skrev:2682404Men det är vi ju inte säkra på att vi får eftersom urvalet är väldigt smalt. Män, mestadels vita från rika industriländer. Övertygad om att det finns massor med talanger som inte upptäcks för att de bor i fel land, har fel kön eller religion.
Exakt! Framförallt för lite pengar enskilt för att kittla de stora multinationella företagen, nationellt lika så ang sponsorship osv osv..Apartaihd i dag ser tyvärr ut så!!Gustav O skrev:2682404Men det är vi ju inte säkra på att vi får eftersom urvalet är väldigt smalt. Män, mestadels vita från rika industriländer. Övertygad om att det finns massor med talanger som inte upptäcks för att de bor i fel land, har fel kön eller religion.
Axxexs skrev:2682663Ska man läsa tokiga sillyseasonrykten ska man läsa dom Spanska ryktena som skrevs den 28:de. Deras motsvarighet till 1april är 28 dec.![]()
Skrevs att West skulle till Konica Minolta som andreförare, Telefonica Movistar till Yamaha, att man beslutat om att ha 1500cc fr.o.m 2010 i MotoGP, att Puig hade lämnat ursäkter till Hayden och erbjudit sig att jobba för Hayden nästa år och ordnat fram en officiell 250cc aprilia för Tommy och skulle försöka ordna fram en 125:a åt Roger Lee..![]()
En våt dröm för DucatiAxxexs skrev:att man beslutat om att ha 1500cc fr.o.m 2010 i MotoGP
sandstream skrev:2679072Edwards tror inte att MotoGPs popularitet kommer att öka i USA trots Haydens vinst:
http://www.motorcyclenews.com/nav?p...sourceId=6209685&articleCategory=SPORT_MOTOGP
Det är väl lite som Edwards säger, de har ett par rejält stora sporter att "slåss" emot. Sen bör nog racen köras på bättre tider för att amerikanerna ska få upp ögonen för MotoGP.Axxexs skrev:Just nu vet många knappt vad det är eller vem Nicky är.
sandstream skrev:2683485Sen bör nog racen köras på bättre tider för att amerikanerna ska få upp ögonen för MotoGP.
Det var ju bara ett PR-jippo med Rossi, Hayden och Capirex som körde några varv med gathojar.#space skrev:2687556Exakt! Kvällsrace var väl på tal för ett tag sen!? Testades väl på skoj oxå dock då pga värmen i Qatar osv osv..Belysta kvällsrace i europa o även den kräsnaste jänken med sexpacken kan va med...
Det var nog mer seriöst än så i grunden.Gustav O skrev:2687827Det var ju bara ett PR-jippo med Rossi, Hayden och Capirex som körde några varv med gathojar.
Det har jag mycket svårt att tro faktiskt. De kanske frågade dem vad de tyckte men med tanke på tempot de höll så var det knappast ett värderligt test.sandstream skrev:2687839Det var nog mer seriöst än så i grunden.
Om inte jag minns fel körde de gathojar och skulle utvärdera om det ens var möjligt att köra på kvällen. Tror mycket handlade om banbelysningen och vilka krav som ställs på den. Personligen tycker jag att det vore en kul grej att se dem köra på kvällen.Gustav O skrev:2687994Det har jag mycket svårt att tro faktiskt. De kanske frågade dem vad de tyckte men med tanke på tempot de höll så var det knappast ett värderligt test.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |