sandstream
Guest
Enda anledningen vore att få se honom köra ifrån DucatinGustav O skrev:2656232Misstänkte att du skulle börja gilla honom nu när han kör Suzuki.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enda anledningen vore att få se honom köra ifrån DucatinGustav O skrev:2656232Misstänkte att du skulle börja gilla honom nu när han kör Suzuki.![]()
Axxexs skrev:2660995Jorge Lorenzo har varit på Kenny Roberts SR farm i Californien för att träna dirttrack ihop med Kenny och Kurtis, men även för att träna upp sin engelska och ha lite semester där.
killen till vänster på bild fyra skulle jag troCoola Ola skrev:2661288Vem av dem är Kurtis (om han är med på bild)?
Japp.#space skrev:2661293killen till vänster på bild fyra skulle jag tro![]()
Men vad är det för härken de harvar runt med. XR250/XR400Axxexs skrev:2660995Jorge Lorenzo har varit på Kenny Roberts SR farm i Californien för att träna dirttrack ihop med Kenny och Kurtis, men även för att träna upp sin engelska och ha lite semester där.
Hopper på Hondasandstream skrev:2661604Japp.
Sist jag läste om Kennys ranch så körde de bara XR100, vet inte vad det är för maskiner på bilden, men 250/400 är det inte - de är betydligt högre.Supermoto skrev:2661659Men vad är det för härken de harvar runt med. XR250/XR400
De bode väl kunna casha upp för lite bättre åkdon än så känns det som. Finns säkert nån orsak bara att jag inte kommer på den....
Axxexs skrev:26666411 och 1/2 vecka senare än vad dom lovade. Men nu är förarna klara för Ilmor.
...
sandstream skrev:2666905Att Suzukis förare är mediokra vet vi redan men nu kan "ni" även kalla dem för tomtar![]()
Axxexs skrev:26666411 och 1/2 vecka senare än vad dom lovade. Men nu är förarna klara för Ilmor.
Jeremy McWilliams
men varför han![]()
R2 skrev:2667652Axxexs skrev:26666411 och 1/2 vecka senare än vad dom lovade. Men nu är förarna klara för Ilmor.
Jeremy McWilliams
men varför han![]()
Dorna vill säkert ha en engelsman, ser inte ut som Illmor är så penningstinna att de har råd med något värre i förarväg heller.
Tack och lov får man inte köra MotoGP-hoj pga sitt utseende.Webspy skrev:2667572Snygga är dom då inte iaf
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |