Nu får Kurt Andersson (Artic Arrow)hålla i hatten! 164 km/t lär ni ju slå lätt Så sparken får sparken nu då?
Nu får Kurt Andersson (Artic Arrow)hålla i hatten! 164 km/t lär ni ju slå lätt Så sparken får sparken nu då?
Som synes är motorn ihopmonterad inför en premiärstart, nu ska jag lägga krutet på turbofan-bygget en stund när jag inte har JU-02 i molekyler över hela arbetsbänken.
Den konfigurationen ni valt för turbofläkten måste vara rätt så unik, eller? Dubbla radialjetmotorer som driver en kraftturbin som driver fläkten, finns det konceptet i någon produktionsmotor? Detta är kanske mer "man tager vad man haver"-principen?
Kan bli intressant tryckfördelning på friturbinen med två matande motorer.
Läst den här? https://www.google.se/url?sa=t&sour...OjdfjTsFWMjNo_47w&sig2=abhTZpgbNg76kiXV8MImog
J.K Nilsson
Asballt!!
Kan nog bli fränt det här.
Du då, fått nån vänförfrågan från Lövén på FB än?
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |
|
Dags för 2024 års Start2Ride
Kommande helg arrangerar mo... |
|
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |