mkii
Sporthojsnörd
Jag tror att det är en MM 
Mongo-Motor

Mongo-Motor

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.


Jag vill bestämt kalla det en tvärfyra, radfyra på tvären!![]()







Tvärställd radfyra är ju vad vi är mest vana vid.
Bananfyra?![]()
Fan vad snyggt det blirHar du kollat så kraftturbinen går på rätt håll?
![]()
En rakställd tvärbananfyra? =)
_Johansson_: Du är grym! Pommes vilket hantverk! Keep it up!
//Robert
Det rör sig, snart kan du ta extrajobb på vägverket för att forsla bort grus från landsvägen. Du kan ju marknadsföra din maskin som extra effektiv då allt grus skickas ut i omloppsbana runt jorden och inte bara ryker lite innan det lägger sig på gatan igen.
OT-inspiration: http://www.break.com/index/give-this-man-a-diy-tv-show-2436365

Ha ha, dubbel- och trippelkollat faktiskt. Skulle bli mer än pinsamt om jag åker åt fel håll vid första provkörningen...
Nu börjar det så smått bli plusgrader ute, jag har inte glömt bort din växellåda ska du tro så när tid finnes och temperaturerna är gjutvänliga ska jag göra ett försök till.







Tankevurpa tidigare i tråden, gasreglage och gashandtag, sak samma, när jag såg den fyrkantiga klossen tänkte jag "hur fan skall den sitta på styret?, jaja, han vet nog vad han gör", och det gjorde du

Tankevurpa tidigare i tråden, gasreglage och gashandtag, sak samma, när jag såg den fyrkantiga klossen tänkte jag "hur fan skall den sitta på styret?, jaja, han vet nog vad han gör", och det gjorde du
Hursomhelst, det är ett nöje att följa dårskapen![]()
Tankevurpa tidigare i tråden, gasreglage och gashandtag, sak samma, när jag såg den fyrkantiga klossen tänkte jag "hur fan skall den sitta på styret?, jaja, han vet nog vad han gör", och det gjorde du
Hursomhelst, det är ett nöje att följa dårskapen![]()
Aha, lite klumpigt beskrivet från min sida kanske. Skulle nog sett skumt ut att ha den knulen som gashandtag...![]()




|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |