Gasturbinhoj = JETeskoj!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ska du inte ta och komma upp då? Vi ska ha storkok med ärtsoppa och det blir mycket roligt folk som dyker upp, you´ll love it!:tummenupp

Det där var ju faktiskt en halvhyfsad idé... Saken är den att syrran frågat om inte jag vill ta över deras gamla bil som står i uppsala, vilket innebär att jag måste upp dit och hämta den någon gång i vilket fall... Man skulle kanske kunna ta en svängom till era trakter samtidigt... Vore man inte fattig som en kyrkråtta bara, vetefan hur jag ska ha råd varken med resan eller bensin dit och hem...:näsblod Men tackar för erbjudandet, jag ska fundera och se om jag inte kan styra upp något med kort varsel!:tummenupp
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Det där var ju faktiskt en halvhyfsad idé... Saken är den att syrran frågat om inte jag vill ta över deras gamla bil som står i uppsala, vilket innebär att jag måste upp dit och hämta den någon gång i vilket fall... Man skulle kanske kunna ta en svängom till era trakter samtidigt... Vore man inte fattig som en kyrkråtta bara, vetefan hur jag ska ha råd varken med resan eller bensin dit och hem...:näsblod Men tackar för erbjudandet, jag ska fundera och se om jag inte kan styra upp något med kort varsel!:tummenupp

Klart du ska masa dig upp i helgen om du känns ha råd, i morgon kväll ska jag och familjen iväg till en polare och käka tjälaknul och dricka ett par tre öl så du är varmt välkommen med ifall du tar dig hit. Husrum, garagesparkande och skitsnack bjuder jag på.:tummenupp
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Klart du ska masa dig upp i helgen om du känns ha råd, i morgon kväll ska jag och familjen iväg till en polare och käka tjälaknul och dricka ett par tre öl så du är varmt välkommen med ifall du tar dig hit. Husrum, garagesparkande och skitsnack bjuder jag på.:tummenupp

Vore skitkul, ska se vad jag kan ordna! Tack! :)
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Vore skitkul, ska se vad jag kan ordna! Tack! :)

Slå en pling på 076-1038308 ifall du får för dig att komma hit, vore skitskoj att få råka på dig och även om raketmotorn inte funkar som den ska kan vi ju alltid veva igång nån gasturbin och spränga lite grejor.:)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Slå en pling på 076-1038308 ifall du får för dig att komma hit, vore skitskoj att få råka på dig och även om raketmotorn inte funkar som den ska kan vi ju alltid veva igång nån gasturbin och spränga lite grejor.:)

Absolut, vore skitkul som sagt! Jag blir mer och mer sugen, får försöka finna på något sätt att få det här att funka känner jag!:D SParar ditt nummer och hör av mig när jag vet mer! :)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu är jag på väg! :D
 

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Kör hårt! Hoppas du gillar tjälaknul.:)

Du vet inte vad du gett dig in på min gode herre!:D
Risken är stor att Bushido ockuperar din verkstad likt en Greenpeace-aktivist på en valfångare.
Fast han äter kött istället för groddar och rötter vilket gör han långt mycket farligare efter några timmars hunger...
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jag har bara två frågor inför morgondagens uppskju...öh...provstart...

1: Kan ni inte bygga en rymddräkt av en gammal mekoverall och silvertejp åt Bushido?

2: Räknar ni med att traktorsläpet brinner upp helt vid återinträdet i atmosfären, eller bör vi som bor "down range" hålla oss i skyddsrummet? :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Sådärja! Efter en hel dags flygande, flängande och kärande i en uråldrig gammal genomrostad sierra är jag framme i släktens hemtrakter och har fått stifta bekantskap med storfräsaren själv! Trevligt trevligt må jag säga, både impromptu konserter och kvalitetstest av morgondagens bränsle... :D Snart dags för sängen, imorgon blir det action! :tummenupp

Jag har bara två frågor inför morgondagens uppskju...öh...provstart...

1: Kan ni inte bygga en rymddräkt av en gammal mekoverall och silvertejp åt Bushido?

Blir nog ingen rymddräkt, men väl spex av annat slag! Jag kommer inte oförberedd om man säger så ;)
 
Last edited:

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Sådärja! Efter en hel dags flygande, flängande och kärande i en uråldrig gammal genomrostad sierra är jag framme i släktens hemtrakter och har fått stifta bekantskap med ståfräsaren själv! Trevligt trevligt må jag säga, både impromptu konserter och kvalitetstest av morgondagens bränsle... :D Snart dags för sängen, imorgon blir det action! :tummenupp



Blir nog ingen rymddräkt, men väl sex av annat slag! Jag kommer inte oförberedd om man säger så ;)

nä men....Ful quote vadå?:va:confused:
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Bäste Johansson. Tänk på att det är SH:s mest kända kalufs ni förvaltar. Sticka åtmindstone en asbestmössa åt Bushido innan ni skrider till verket,
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Bäste Johansson. Tänk på att det är SH:s mest kända kalufs ni förvaltar. Sticka åtmindstone en asbestmössa åt Bushido innan ni skrider till verket,

Fast det är inte mycket till kalufs kvar att vara rädd om tyvärr, frisören har gjort ett grundligt jobb....:(

T-6 hours ungefär nu, börjar bli lite småspännande. Kameran laddad, metanol och lustgas framställt och en trave med smågrejor till ankring och digitalvåg ligger bredvid. :tummenupp
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Fast det är inte mycket till kalufs kvar att vara rädd om tyvärr, frisören har gjort ett grundligt jobb....:(

T-6 hours ungefär nu, börjar bli lite småspännande. Kameran laddad, metanol och lustgas framställt och en trave med smågrejor till ankring och digitalvåg ligger bredvid. :tummenupp

Lycka till nu! Skulle ringt igår och framfört det (samt framföra att jag glömt skicka aluminiumbitarna) men jag fick förhinder. Biljävel. Jaja. Håller tummarna! Skickar bitarna i veckan. Aj pråmmiss!
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Nyheter
KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Top