H_____P
Trygghetsnarkoman
Men vafan.... Du gnäller i varenda tråd om allt är så jävla dyrt. Samtidigt är du inte beredd att ta en chansning.Visst serru. Sen ha de snorbillig falukorv på ICA i Korpilombolo, bara att åka????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men vafan.... Du gnäller i varenda tråd om allt är så jävla dyrt. Samtidigt är du inte beredd att ta en chansning.Visst serru. Sen ha de snorbillig falukorv på ICA i Korpilombolo, bara att åka????
Just det. Vi som inte "har råd" kan inte chansa, vi har bara en möjlighet. Att åka hundra mil kostar minst 2000kr med dagens bensinpriser.Men vafan.... Du gnäller i varenda tråd om allt är så jävla dyrt. Samtidigt är du inte beredd att ta en chansning.
Nu har du verkligen tagit på dig spenderbyxorn. Först köpa drömhojen och nu tycka att en hoj utannonserad för två Tammer är prisvärd. Stort!
Här, ett riktigt klipp. Hade jag inte redan haft två stugmoppar på tomten hade jag köpt den direkt. Rätt pris, bes. for ever och "går bra". 4000mil är väl inget att snacka om heller. Ett fynd för 14000kr.
Jo, men man måste satsa för att vinna. Hade jag haft garage att ha alla hojarna i hade saken varit klar. Dessa blir aldrig billigare, och är dessutom evighetsmaskiner som duger till det mesta.Nu har du verkligen tagit på dig spenderbyxorn. Först köpa drömhojen och nu tycka att en hoj utannonserad för två Tammer är prisvärd. Stort!
Den såg fin ut ?
Här, ett riktigt klipp. Hade jag inte redan haft två stugmoppar på tomten hade jag köpt den direkt. Rätt pris, bes. for ever och "går bra". 4000mil är väl inget att snacka om heller. Ett fynd för 14000kr.

Gissa vem som är igång igen?
Återigen vill han stycka upp en hoj och sälja i delar, trots att man troligen får mer betalt för helheten än som plockepinn.
Det ser ut att varit en välskött, landsvägsreggad XR 650. Den har absolut ett värde i sig själv.
Om man inte har slarvat bort pappren, förstås...
DR 800an syns i utkanten av några bilder.
Jag skulle bli förvånad om han någonsin haft några papper på någon av hojarna han säljer i delar.Ja, det är verkligen fel hojar han ger sig på att slakta för att sälja i delar.
Har han rivit lös tankdekalerna eller har han två såna hojar?
Jag skulle bli förvånad om han någonsin haft några papper på någon av hojarna han säljer i delar.
Hela snacket om folk som skickar handpenning men sedan inte dyker upp känns också som en omskrivning av att han gjort sig okontaktbar så snart pengarna är swishade.
För visst är det samma kille?
Var det inte Morfars hojar då?Samma kille.
Husan och Sukan var reggade på samma person - inte säljaren.
Registrerad ägare hade även en XS 650 som ännu inte dykt upp på slaktbordet.
Ingen XR600 fanns skriven där då.
Märklig individ.
Hjulen är väl det enda som finns ett sug efter? Pressa ut 3 papp för dom och kanske sälja motorn för 5'.
...eller sälja allt för 20'?
Jag vet vad jag hade gjort.
Inte sålt, men det har ni nog räknat ut...
Haha, jag gör samma med Suzukin, 10k och jag vill ha den oskruvadNär han ska sälja xs650,n kan han säga till mig.
Jag köper alla delarna i klump för 10k. Han behöver inte ens skruva isär den, det gör jag sen.
Visst är den gammal å välvårdad, men inte är de en enduro iaf..En fyrtio år gammal endurohoj i jättefint skick är inte så vanligt:
Verkar ju fin, annonören gör också ett bra intryck!Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda FT500 enstånka https://www.blocket.se/annons/stockholm/honda_ft500_enstanka/101275991
3650 mil, 10 000 kr. Ser ut att vara i fint skick.
Kanske nåt för Tammer ? eller priset var nog i överkantJag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda FT500 enstånka https://www.blocket.se/annons/stockholm/honda_ft500_enstanka/101275991
3650 mil, 10 000 kr. Ser ut att vara i fint skick.
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|