notrightrider
Reklampaus
Redan såld. 80-tals offroadstånkor går direkt, oavsett pris. Märkligt fenomen.
Men bra då.
Då gick den till ett pris både säljare och köpare var nöjda med, på ett dygn eller så.
...and there was peace in the valley.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Redan såld. 80-tals offroadstånkor går direkt, oavsett pris. Märkligt fenomen.
Används hojjarna eller ställs de bara i ett annat garage?
Kan inte minnas att jag sett en XT500 av den äldre kalibern ute på gatorna under de närmsta gångna 10 åren.
Du har nog rätt, de njuter livets höst som glassätarhojar. Ingen som är ute efter en seriös grushoj letar på allvar efter en XT 500. Allt annat är bättre; Låg effekt, vibrerar, undermålig fjädring, trumbromsar, tung... Men såå klassiskt vacker vid fiket, därmed värd varenda krona!Används hojjarna eller ställs de bara i ett annat garage?
Kan inte minnas att jag sett en XT500 av den äldre kalibern ute på gatorna under de närmsta gångna 10 åren.

As it should be...Du har nog rätt, de njuter livets höst som glassätarhojar. Ingen som är ute efter en seriös grushoj letar på allvar efter en XT 500. Allt annat är bättre; Låg effekt, vibrerar, undermålig fjädring, trumbromsar, tung... Men såå klassiskt vacker vid fiket, därmed värd varenda krona!![]()
Det stämmer säkert. Om inte säljare och köpare är överens blir det nog ingen affär, alldeles riktigt. Inget konstigt med det.Men bra då.
Då gick den till ett pris både säljare och köpare var nöjda med, på ett dygn eller så.
...and there was peace in the valley.
Svågern har en XT500 som används sparsamt, men brorsan lånade den för att övningsköra på när han tog körkort och då rullade den en hel del. Det börjar iofs vara ca 10 år sedan så din spaning kanske håller ändå.Används hojjarna eller ställs de bara i ett annat garage?
Används hojjarna eller ställs de bara i ett annat garage?
Såna kap finns aldrig i Stockholmstrakten.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda xl 500r https://www.blocket.se/annons/blekinge/honda_xl_500r/101151989
10000 :-
Bara att haka på släpet och åka????Såna kap finns aldrig i Stockholmstrakten.
Inte såå gammal, men en stånka och med ett bra pris. Även om det är lite småfix "för den händige", det inte ofta man hittar dessa för 10.000kr. Men 9500mil - hur långt går en stånka?
Nu ligger iof motorn i en bananlåda bredvid, så det är väl ett semi-kap kanskeSåna kap finns aldrig i Stockholmstrakten.
Vad skulle vara unikt med denna, eller världsrekord?Du ska inte fråga hur långt en stånka går när frågan är hur långt en klr650 går.
Den där är nog ganska unik, kanske världsrekord för klr.
Nja. 50 mil dit och 50 mil hem igen? Utan att veta vad det är som väntar vid målet. Skulle inte tro det.Bara att haka på släpet och åka????
Visst serru. Sen ha de snorbillig falukorv på ICA i Korpilombolo, bara att åka????Bara att haka på släpet och åka????
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|