Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda xl 500r https://www.blocket.se/annons/blekinge/honda_xl_500r/101151989
10000 :-
Såna kap finns aldrig i Stockholmstrakten.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda xl 500r https://www.blocket.se/annons/blekinge/honda_xl_500r/101151989
Bara att haka på släpet och åka????Såna kap finns aldrig i Stockholmstrakten.
Inte såå gammal, men en stånka och med ett bra pris. Även om det är lite småfix "för den händige", det inte ofta man hittar dessa för 10.000kr. Men 9500mil - hur långt går en stånka?
Nu ligger iof motorn i en bananlåda bredvid, så det är väl ett semi-kap kanskeSåna kap finns aldrig i Stockholmstrakten.
Vad skulle vara unikt med denna, eller världsrekord?Du ska inte fråga hur långt en stånka går när frågan är hur långt en klr650 går.
Den där är nog ganska unik, kanske världsrekord för klr.
Nja. 50 mil dit och 50 mil hem igen? Utan att veta vad det är som väntar vid målet. Skulle inte tro det.Bara att haka på släpet och åka????
Visst serru. Sen ha de snorbillig falukorv på ICA i Korpilombolo, bara att åka????Bara att haka på släpet och åka????
Men vafan.... Du gnäller i varenda tråd om allt är så jävla dyrt. Samtidigt är du inte beredd att ta en chansning.Visst serru. Sen ha de snorbillig falukorv på ICA i Korpilombolo, bara att åka????
Just det. Vi som inte "har råd" kan inte chansa, vi har bara en möjlighet. Att åka hundra mil kostar minst 2000kr med dagens bensinpriser.Men vafan.... Du gnäller i varenda tråd om allt är så jävla dyrt. Samtidigt är du inte beredd att ta en chansning.
Nu har du verkligen tagit på dig spenderbyxorn. Först köpa drömhojen och nu tycka att en hoj utannonserad för två Tammer är prisvärd. Stort!
Här, ett riktigt klipp. Hade jag inte redan haft två stugmoppar på tomten hade jag köpt den direkt. Rätt pris, bes. for ever och "går bra". 4000mil är väl inget att snacka om heller. Ett fynd för 14000kr.
Jo, men man måste satsa för att vinna. Hade jag haft garage att ha alla hojarna i hade saken varit klar. Dessa blir aldrig billigare, och är dessutom evighetsmaskiner som duger till det mesta.Nu har du verkligen tagit på dig spenderbyxorn. Först köpa drömhojen och nu tycka att en hoj utannonserad för två Tammer är prisvärd. Stort!
Den såg fin ut ?
Här, ett riktigt klipp. Hade jag inte redan haft två stugmoppar på tomten hade jag köpt den direkt. Rätt pris, bes. for ever och "går bra". 4000mil är väl inget att snacka om heller. Ett fynd för 14000kr.
Gissa vem som är igång igen?
Återigen vill han stycka upp en hoj och sälja i delar, trots att man troligen får mer betalt för helheten än som plockepinn.
Det ser ut att varit en välskött, landsvägsreggad XR 650. Den har absolut ett värde i sig själv.
Om man inte har slarvat bort pappren, förstås...
DR 800an syns i utkanten av några bilder.
Jag skulle bli förvånad om han någonsin haft några papper på någon av hojarna han säljer i delar.Ja, det är verkligen fel hojar han ger sig på att slakta för att sälja i delar.
Har han rivit lös tankdekalerna eller har han två såna hojar?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |