Gamla enstånkor

Jag tror den försvinner rätt fort. Eller, kanske lite långsammare pga att det ännu är vinter.

Men Teneren... Även om den har använts som en Tenere ska användas, så vilket vrak!
Ja, vi får väl se.
Intressant objekt, men tycker att tre av fyra bilder var helt irrelevanta, tagna med någon instamatic på 80-talet.
Den sista bilden visar förhoppningsvis hojen, ser rätt komplett ut, men behöver säkert kärlek.
Skulle också tro att den hittar en ägare.
Skulle kunna vara jag, men orkar inte åka så långt i det fallet, med tanke på bilderna är risken stor att jag blir besviken.
 
Ja, vi får väl se.
Intressant objekt, men tycker att tre av fyra bilder var helt irrelevanta, tagna med någon instamatic på 80-talet.
Den sista bilden visar förhoppningsvis hojen, ser rätt komplett ut, men behöver säkert kärlek.
Skulle också tro att den hittar en ägare.
Skulle kunna vara jag, men orkar inte åka så långt i det fallet, med tanke på bilderna är risken stor att jag blir besviken.
Frågan är ju hur mycket pengar man ska lägga på en uppfräschning. Visst ser den komplett ut och vill man bara ha den körbar och utan puts så är det väl bara att göra en storservice och kolla igenom slitdelarna. Om den nu inte gått till månen och tillbaks. Men vill man kunna parkera den utan att skämmas så blir det dyrt.
 
:)Tror inte nån skulle försöka sno teneren ens när låskättingen ligger på marken under som den gör på bilden av vraket :eek:
Jösses va folk tror att dom har värdefullt skräp stående
 
Det jobbiga är när folk lyckas sälja för det priset sen.. :crash
Det verkar ha kommit in en ny kategori köpare på marknaden. Folk med rejäl plånbok och noll koll på priser. Det tycks ha blivit inne att ha en motorcykel i garaget, vare sig man åker eller inte. Som vi tidigare har konstaterat är det 125cc och stora offroad från 80-90-tal som är speciellt intressanta, varför man kan misstänka att det är äldre välbeställda farbröder som vill skaffa en ny image eller återuppleva ungdomsåren. Förhoppningsvis kommer det nyvaknade intresset för tvåhjulingar att försvinna lika snabbt som det dök upp.
 
Aldrig provat någon tricker men skulle hellre köpa en äkta tr


Eller en trial som nog är betydligt bättre för det ändamålet den marknadsförts.
Håller med.
Har lite svårt att se användningsområdet, liten tank också?
Men, gissar på att den lever på att den är ovanlig, och att någon samlare vill köpa den, för köra den är ju inte så jul :va
 
Jag sålde nyligen en KTM 660 från 2004 med endurofälgar och en del tillbehör för 31k. Den var lättsåld och det var flera spekulanter. Dom flesta var ute efter en A2 hoj att åka på.
Dom nya A2-reglerna gynnar den här typen av hoj. En A2-hoj får ha max 24kW och max det dubbla original. Då går mao inte att strypa en Hayabusa till A2 med dagens regler.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top