Fy F*N

korvgubbe skrev:
Japp, äntligen! :banana
... nu väntar vi bara på att du ska lyckas oxå! :)

Vi? Är det du & dina andra personligheter som väntar? Vem är du nu förresten? "Klart-vi-ska-tycka-synd-om-angriparna"-korvis eller "muslim-wannabe"-korvis?

Valen skrev:
Vi? Är det du & dina andra personligheter som väntar? Vem är du nu förresten? "Klart-vi-ska-tycka-synd-om-angriparna"-korvis eller "muslim-wannabe"-korvis?

Varför skulle jag tycka synd om angriparna? Och du är välkommen att peka på ett enda inlägg där jag sympatiserar med våldsverkare o.s.v. :va När ska du sluta tramsa?

Idealismen ökar med kvadraten på avståndet från problemet.

Så det är bara att invänta den dagen då korvgubbes nära och kära (om han nu har några) berikas.

En gissning är tex att det hade varit annat ljud i skällan om det var hans syrra som var utsatt....

Jaja den dagen kommer den också.....

Fy fan, mår illa när jag läser om sånt. Människor som begår sådana brott är helt sinnessjuka. Kan inte och kommer aldrig att kunna förstå varför människor väljer att begå handlingar likt denna :zpy

Har man ett uns sinnesnärvaro så kan man tycka synd om angriparna också, ja.
Det är inte ett friskt beteende att tortera någon, och vare sig man är medveten eller ej om sitt mentala tillstånd så mår nog även förövaren mer eller mindre dåligt på ett eller annat sätt.
Det rättfärdigar inte handlingen, men man kanske ska tänka ett steg längre.

Dessa trådar har en förmåga att bli helt värdelösa eftersom allt alltid ska bara handla om utlänningar eller kommunister.

Är det någon som på allvar tror att om vi inte hade en enda människa i sverige som var utlänning, att sådana brott skulle försvinna??

Är det någon som på fullt allvar tror att om sverige skulle ha 95% moderater att alla samhällsproblem vore ur världen??

Mycket kan förändras med en annan flyktingpolitik eller ett partibyte, men det är naivt att tro att det är hela lösningen. Jag orkar snart inte läsa inlägg i sådana här trådar eftersom ingen någonsin kan vika en tum och se bakom alla reptilhjärneåsikter. Ingen behöver tycka lika, men man bör kunna omvärdera sina åsikter om någon säger nåt vettigt, men det verkar folk vara för stolta över...

Ja, jag är lite grinig idag, och därför stänger jag ner nu. :gnissla

ah17 skrev:
... korvgubbes nära och kära (om han nu har några) berikas......

Nej, alla mina vänner och min släkt har vänt mig ryggen då jag inte stödjer dem i deras aktiva kamp att atombomba mellanöstern, nackskåtta alla brottslingar och utvisa alla förbannade muslimer som multikultar vårt land! Jag är ensam, utblottad och avskydd då jag har den dåliga smaken att inte dömma folk efter hudfärg och religion... Och ännu värre är att jag inte hatar muslimer. Detta, om något, är en sak ingen i min tidigare bekantskapskrets kan förlåta mig för..

Matulda skrev:
Vad är det för sjuk värld vi lever i? Det känns som att detta med övergrepp har blivit en vardag att läsa om..Mina tankar går till den drabbade tjejen..Hoppas hon klarar av att ta kontakt och kunna få den hjälp hon behöver.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,776332,00.html

Det är en kultur som sakta men säkert växer fram. På min grannskola i gymnasiet blev alla tjejer kallade "hora" och spottade på om dem gick igenom en korridor där en viss klass hade sin undervisning.

[- sNaIjK -] skrev:
Det är en kultur som sakta men säkert växer fram. På min grannskola i gymnasiet blev alla tjejer kallade "hora" och spottade på om dem gick igenom en korridor där en viss klass hade sin undervisning.
När man läser sånt så låter det som en dålig film,
så var det inte i närheten av på min högstadieskola :va
och det var bara 2år sedan jag gick i 9:an.

[- sNaIjK -] skrev:
Sen är väldigt många tjejer (och killar med för den delen) bra på att agera dörrmatta.
Jag blir aldrig spottat på, eller kallad hora just för att jag inte accepterar det, inte för fem öre.
EDIT: Haha härligt att jag skrev alltid istället för aldrig.

Last edited:
Går det att åttala grabbarna utan att polisen har förhört tjejen rent juridiskt?

Om killar hävdar att hon ville bli utsatt för detta, vad händer då?!

[- sNaIjK -] skrev:

Är alla i den koridoren bögar eller? :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...